Ja się dziwię, że skoro i tak działa teraz e-toll na podstawie GPSu i można właściwie w każdym momencie ustalić z jaką prędkością dany pojazd jechał, nie zaczną od nich egzekwować sztywno ograniczenia do 80 bez żadnego marginesu. Wtedy jakby trafiła się ta mityczna cysterna jadąca 70 to można ją wyprzedzić w chwilę przy różnicy prędkości 80-70, czy nawet przekroczyć na chwilę do tych 85, a tak to wszyscy by jechali z
niezle #!$%@?. Takie akcje tylko polaki robią. Ostatnio w Niemczech jechałem i patrze wymijanka ciężarówek i blokada autostrady, patrze rejestracyjne tablice a tam same polactwo.
@miesozercy_pod_noz: kiedyś na A1 miałem sytuację że przede mną i za mną wyprzedzały się tiry, nie dość że słaba widoczność od deszczu to światła zza pleców. Jakby coś się stało to nie byłoby gdzie uciekać xd zbroja prawie obsrana.
Codziennie w całej Polsce dochodzi do takiego niesamowitego zdarzenia, jak wyprzedzanie się tirów na autostradach, nawet potrójne. Po co takie g... na wykop rzucać.
@Federal: Ciężarówki nie mają prawa wjeżdżać na skrajny lewy pas kiedy są conajmniej trzy linie ruchu. Niekiedy mogą jechać lewym gdy są dwa pasy ruchu. Cieszę się, że mogłem pomóc.
It is against the law for commercial trucks, 18-wheelers, big rigs and vehicles towing trailers to drive in the lane farthest to the left on an undivided highway with at least two lanes of same-direction traffic.
Komentarze (130)
najlepsze
Zanim się wyprzedzą, to zdążą omówić całą sytuację geopolityczną na świecie. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
It is against the law for commercial trucks, 18-wheelers, big rigs and vehicles towing trailers to drive in the lane farthest to the left on an undivided highway with at least two lanes of same-direction traffic.