Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii OFF Festival

Organizatorzy 15. OFF Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek - twórca i dyrektor artystyczny OFF-a - występuje w niej w roli kaznodziei-dziwaka.
- #
- #
- #
- #
- 51
Komentarze (51)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ani śmieszne, ani ciekawe.
https://www.mrctv.org/videos/happy-blitzkrieg-sexy
podobna stylówa
Katolików obrażajo, bo Rojka na ikonę stylizujo...
@AvantaR: Tworzy jeden z festiwali muzycznych w kraju, lepszy sobie podaruj to subiektywne odczucie.
A, że KK się #!$%@?? Mam to w dupie.
Sam festiwal i Rojek to nuda. Łowca talentów etno folk z Mozambiku, Wietnamu czy Burkina Faso.
I kwik będzie jak w drugą stronę ktoś wypuści wiązkę ?
To znaczy sama muza jest ok ten jego sopran i taka jakby narracja wrażliwego chłopca w rurkach to mi psuje wszystko
Kojarzy mi się z chłopcami wychowanymi przez samotne matki, babcie, którzy zamiast przełamać te swoje słabości pielęgnują je i obwiniają społeczeństwo o opresyjność. Ogólnie klimat jest opowiadania o problemach, ciężkim życiu i takie tam
Może przesadzam ale jakoś wolę choćby Z twarzą Marlin Monroe, To nie był film czy