Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

680

PayPal zablokował konto Stowarzyszenia Marsz Niepodległości

PayPal zablokowało konto Stowarzyszenia Marsz Niepodległości - poinformował prezes organizacji Robert Bąkiewicz. Jednocześnie zaapelował o darowizny na konto organizacji przy użyciu innych sposobów płatności. Nie wiadomo, co było powodem decyzji PayPal.

Szewczenko
Szewczenko
z
wiadomosci.onet.pl
23.11.2021, 10:04:41
  • #
    polska
  • #
    paypal
  • #
    marszniepodleglosci
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazpisu
  • 249
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (5)

Przypomnijmy, że Bakiewicz dostał miliony od Glińskiego

Cukrzyk2000
z uwielbiampandy.blogspot.com
  • 28

paypal zablokował gaba sami sobie zrobili system płatnosci

zerohedge
z info.givegab.com
  • 1

Komentarze (249)

najlepsze

henk
henk
23.11.2021, 10:27:00
  • 158
nie mogą zbudować własnego SasinPala tak jak zbudowali lepszego nie-lewackiego fejsa (alkibla)?
  • 18
Jariii
Jariii
23.11.2021, 10:49:50
  • 46
@henk: JezusPal mam nawet nazwę ( ͡º ͜ʖ͡º)
dasfinaleresultat
dasfinaleresultat
23.11.2021, 10:58:29 via Wykop Mobilny (Android)
  • 16
@Jariii: szybkie przelewy ezoteryczne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
DziobakApokalipsy_
DziobakApokalipsy_
23.11.2021, 11:29:06 via Android
  • 22
@Jariii Narodowy System Przelewów im. Jana Pawła II i Pierwszego Bliźniaka RP
Last_Viking
Last_Viking
23.11.2021, 10:16:02
  • 146
Nie wiadomo, co było powodem decyzji PayPal.


Może nie chcą wspierać faszystów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 55
Last_Viking
Last_Viking
23.11.2021, 10:35:45
  • 272
Jednak wiadomo. Punkt 2 (f)

Nie wolno wykorzystywać usługi PayPal do działań, które: są związane z transakcjami dotyczącymi (f) promowania nienawiści, przemocy, rasizmu, innych form nietolerancji o charakterze dyskryminacyjnym lub finansowego wykorzystywania przestępstw;


https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full
Perke
Perke
23.11.2021, 11:00:11 via Android
  • -190
@Last_Viking Czyli brak podstaw
Last_Viking
Last_Viking
23.11.2021, 11:02:54
  • 166
@Last_Viking Czyli brak podstaw


@Perke: Tak tak, na pewno. Na krużganki przelewali, co nie?
mcdevillo
mcdevillo
23.11.2021, 11:24:49
  • 73
Tak działa wolny rynek, firma ma prawo bojkotować klientów, klienci mogą zmienić firmę. Przecież tak zawsze twierdzi Konfederacja.
  • 6
Pawel993
Pawel993
23.11.2021, 11:25:23
  • 30
firma ma prawo bojkotować klientów, klienci mogą zmienić firmę. Przecież tak zawsze twierdzi Konfederacja.


@mcdevillo: ale tylko lewaków
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
23.11.2021, 11:55:26
  • 36
@mcdevillo: Wolny rynek jest jak firma blokuje klientów ze względu na ich orientację seksualną. Jak firma blokuje klientów za poglądy prawicowe, to jest dosłownie komunizm.

Opipramoli_dihydrochloridum
Opipramoli_dihydrochloridum
23.11.2021, 12:37:57 via iOS
  • -5
@mcdevillo: No chyba że TVP ma konto na prywatnym portali. Wtedy wykop dostaje #!$%@?
Mr--A-Veed
Mr--A-Veed
23.11.2021, 12:17:39
  • 51
PayPal to niepoważna firma.

Nie chodzi o MN - arbitralne blokowanie ludziom środków czy blokowanie transakcji to standard i bardzo często podnoszony temat.

Używanie PayPala to proszenie się o problemy i jestem naprawdę zadziwiony, że istnieje on ciągle jako standard płatnościw Internecie...
  • 6
graf_zero
graf_zero
23.11.2021, 12:24:34
  • 7
@Mr--A-Veed: To prawda.

Ale dwie uwagi.
1. SKALA paypala jest ogromna, odsetek blokad jest relatywnie niewielki, nawet jeśli są one głosne.

2. każda inna firma od płatności która zaczyna sie liczyć na rynku momentalnie musi wprowadzić podobne zasady.
Kisielos
Kisielos
23.11.2021, 12:34:15
  • 2
@Mr--A-Veed: U nas to jest dziwne, ale za granicą uważają to za szczyt technologii płatności w Internecie, zapytaj Amerykanów którzy nadal żądają podpisów pod rachunkiem w 7-eleven.
zapomnialemhaslo
zapomnialemhaslo
23.11.2021, 12:36:26
  • -1
@Mr--A-Veed: to nie jest wina PayPala tylko Stanow i ich PatriotAct
Mati4265
Mati4265
23.11.2021, 10:31:02 via Android
  • 19
Spokojnie rząd poratuje groszem stać ich na to
  • 2
biliard
biliard
23.11.2021, 12:08:06
  • 12
@Mati4265: * nas
Mati4265
Mati4265
23.11.2021, 12:12:13 via Android
  • 6
@biliard przejęzyczyłem się nas masz rację
123radzio
123radzio
23.11.2021, 12:54:53 via iOS
  • 16
PayPal od zawsze slynal z tego ze blokuje bez zadnego konkretnego powodu konto, ile oni mi krwii napsuli...
KochanekAdmina
KochanekAdmina
23.11.2021, 12:24:25
  • 16
źródło: comment_1637666659VsAFOAzMV3ETDQ703ecP9r.jpg
  • 1
DzikiDziadzior
DzikiDziadzior
23.11.2021, 12:56:38
  • -1
@KochanekAdmina: ubiegłeś mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
b.....y
konto usunięte 23.11.2021, 13:00:34
  • 13
PayPal ogólnie powszechnie blokuje konta ludziom i biznesom bez żadnego powodu, więc tak czy siak nie polecam
uknot
uknot
23.11.2021, 12:28:43
  • 11
Zgodnie z doktryną wolności gospodarczej i wolności sumienia głoszonej przez turboprawaków, to PayPal też ma prawo nie chcieć współpracować z tymi ludźmi.
  • 11
c.....7
konto usunięte 23.11.2021, 12:29:42
  • -6
@uknot: Niech jasno to zadeklaruje
zeendrome
zeendrome
23.11.2021, 12:34:07
  • 10
@cosmo777: zadeklarował w regulaminie, który Bąkiewicz i spółka kliknęli przy zakładaniu konta.
c.....7
konto usunięte 23.11.2021, 12:35:07
  • -6
@zeendrome: Możesz przytoczyć?
wrocilem_bo
wrocilem_bo
23.11.2021, 11:03:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
"Nie wiadomo co było powodem decyzji PayPal" - takie śmieszą najbardziej :D
  • 4
djtartini1
djtartini1
23.11.2021, 12:18:59
  • 17
@wrocilem_bo: #!$%@?ąc już nawet od Bąkiewicza- powinni to uzasadnić, powiadomić no i dobrze gdyby regulamin dużych korporacji tworzących oligopole nie stał ponad prawem państwowym. Niezależnie od poglądów, nie jest to dobry precedens.
wrocilem_bo
wrocilem_bo
23.11.2021, 12:26:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@djtartini1: w skrócie "równość tylko dla tych po naszej stronie" i tyle w temacie
Buttdozer69
Buttdozer69
23.11.2021, 12:33:48
  • 7
@djtartini1: Pewnie poinformowali, tylko Bączek robi dramę.
ooooooooo
ooooooooo
23.11.2021, 12:26:50
  • 7
kto ma/miał konto w PayPal ten sie w cyrku nie śmieje, potrafią zablokować konto bez powodu i nie doszukiwałbym sie tutaj jakiejs głębszej filozofii #!$%@?ąc od tego że "prawidłowo" XDDD
Doomed
Doomed
23.11.2021, 13:14:28
  • 5

Komentarz usunięty przez moderatora

Maslacki
Maslacki
23.11.2021, 12:55:35
  • 5
Kurde gdyby nie to, że monitorują jakie konta przeglądam w pracy to bym sprawdził za co ich zablokowali (。◕‿‿◕。)
Ale na 95% zamknął ich Brand Risk, pewnie uznali, że może mieć negatywny wpływ na markę wiec zrobili im do widzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
ping500
ping500
23.11.2021, 13:06:49
  • 0
@Maslacki: firmy nie chcą mieć nic wspólnego z faszystami. Szok.
c.....8
konto usunięte 23.11.2021, 20:30:49
  • -2
@ping500: A nie? Firmy uwielbiają faszystów, bo pomagają im stłumić wszelkie ruchy związkowe i obywatelskie.
tymol
tymol
23.11.2021, 12:36:39
  • 5
Trzymanie pieniędzy na PayPal, tego jeszcze nie grali. Przecież oni połączyli się z ADL żeby "walczyć" z ochroną zmarginalizowanych społeczności. Jest to też żydowska organizacja więc nie znosi zbytnio konstruktywną krytykę i uzależnia dzięki temu kwoty. https://www.adl.org/news/press-releases/paypal-partners-with-adl-to-fight-extremism-and-protect-marginalized
https://newsroom.paypal-corp.com/2021-07-26-PayPal-Partners-with-ADL-to-Fight-Extremism-and-Protect-Marginalized-Communities

Takie serwisy nie powinny być dostępne poza jewnited states of america.
źródło: comment_1637667361FGJx3yuMU2GkF25OETt4il.jpg
pavlo0
pavlo0
23.11.2021, 12:33:11
  • 5
to kiedy blokada konta stowarzyszeń marty lampart? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Haszem
Haszem
23.11.2021, 12:32:13
  • 5
Spokojnie jego kumpel Morawiecki załatwi mu konto w Santanderze.
źródło: comment_1637667131B01Tbg8zqKHq8MGsCeghXB.jpg
patykiem_pisane
patykiem_pisane
23.11.2021, 11:45:36
  • 5
Czy narodowcy kilka lat temu nie wyszli z propozycją zakazu finansownia z zagranicy organizacji pozarządowych? Chyba Bosak i Winnicki coś takiego proponowali.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1
ChochlikLucek
ChochlikLucek
23.11.2021, 14:20:05
  • 2
@patykiem_pisane: Parafrazując pewnego pana w śmiesznej czapce:

To nie podobne. Nie podobne. Nie mądrze o tym wspominać.


(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
pacholl
pacholl
23.11.2021, 10:18:42
  • 5

Komentarz usunięty przez moderatora

pablo103
pablo103
23.11.2021, 12:39:14
  • 4
Akurat PayPal potrafi zablokować bez powodu XD
  • 3
123radzio
123radzio
23.11.2021, 12:57:32 via iOS
  • 0
@pablo103: Zgadzam sie, ile razy mi w zyciu tam konta poblkowali XD
subnoise
subnoise
23.11.2021, 18:01:37
  • -1
@123radzio: ale akurat głoszenie faszyzmu to jest dośc wyraźny powód
123radzio
123radzio
23.11.2021, 20:27:22 via iOS
  • 0
@subnoise: Obilo mi sie o uszy ze tobie zablokowali za pornografie dzieciaca, to prawda? Co zatem robisz jeszcze na wolnosci? Wiec wracaj na zmywak na nie swirujesz hadziaju i boroku
Gigamesh
Gigamesh
23.11.2021, 12:33:12
  • 4
Paypal istnieje tylko dlatego ze w USA Banki utknely w latach 90.
tomekkrk
tomekkrk
23.11.2021, 12:29:06
  • 4
Wikileaks nic ich nie nauczyło. Trzeba było brać w bitcoinach.
xionze
xionze
23.11.2021, 10:07:21
  • 4

Komentarz usunięty przez moderatora

Neobychno
Neobychno
23.11.2021, 10:36:35
  • -8
@xionze: A Marte Lempart ?
dsliwa2
dsliwa2
23.11.2021, 10:41:02 via Android
  • -3
@Neobychno Martę Lempart też
LukCzu
LukCzu
23.11.2021, 12:34:08 via iOS
  • 3
A Marte Lempart ?


@Neobychno: To słowo pisze się tak: Martę. Przed znakiem zapytania nie naciska się spacji.
Blaskun
Blaskun
23.11.2021, 19:21:41
  • 3
A teraz pomyślcie, że nagle znika gotówka i jest tylko pieniądz elektroniczny i blokują ci konto za nieodpowiednie poglądy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tata_pracuje_w_FBI
Tata_pracuje_w_FBI
23.11.2021, 14:26:09
  • 3
Ten many to jakiś drugi Rydzyk. Ma tak naprawdę wszystko w dupie i żura o hajs co chwile.
Doomed
Doomed
23.11.2021, 13:54:18
  • 3
Halo @Moderacja
"Rozumiem" usunięcie wpisu z Kaddafim, ale czy KTOKOLWIEK mi wytłumaczy dlaczego usunięto mój wpis o przygodach z Paypalem? Nikogo nie obrażałem, nie przeklinałem, no chyba iż "ptaszek im w dziuplę" to obraza i przekleństwo?
Usuneliście mi kilka komentów, ten o którym piszę miał 5 plusów i starałem się, by naprawdę nie było się do czego przyczepić. Usuwacie mi losowe komentarze, by wkrótce zbanować za rzekome nieodpowiednie treści, czy jak?
  • 3
MadrzejszeNieWspomniec
MadrzejszeNieWspomniec
23.11.2021, 14:44:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • -2
@Doomed: nie wolno obrażać bogatych i ich biznesów goju.
Doomed
Doomed
23.11.2021, 14:51:35
  • -1
@MadrzejszeNieWspomniec: no właśnie, ja nawet tego nie pomyślałem... ale w sumie mogłem :/ przepraszam
Blaskun
Blaskun
23.11.2021, 19:20:39
  • 0
@Doomed: Maciuś moderator pewnie miał jakąś swoją wizję.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >
  • Wykopujący (680)
  • Zakopujący (12)

Hity

tygodnia

Fakty obrazują jak Orlen z Obajtkiem miesiącami okradał Polaków
8602
Kolejne miasta zawiadamiają UOKiK ws. zawyżania cen przez PKN Orlen
5043
Banaś chce interwencji w sprawie Orlenu, jest stanowisko spółki
4628
Obajtek: „Wpuszczając NIK do Orlenu złamałbym prawo”
4427
"Wziełem paragon, chleb za 2.99 zł "
4255
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ekonomia
  • #ciekawostki
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki