Siedzę sobie w robocie i nagle dostaję SMS z 8001 - "Dzień dobry, potwierdzamy włączenie limitu 0 zł na usługi Premium. Pozdrawiamy". Hmm... dziwne nic nie zmieniałem (blokowałem usługi premium od razu jak dodawałem numer tel) ale zajrzę do BOKU. A w boku taki kwiatek - w sekcji "Blokady ceny usług Premium" mam aktywną opcję "Brak blokady ceny usług Premium" z następującym opisem:
Brak blokady ceny usług Premium
Szczegóły oferty
Funkcja "Brak blokady ceny usług Premium" wyłącza ustawione wcześniej blokady cen, np. blokadę usług Premium, które kosztują więcej niż 3,69 zł za wiadomość. Jeśli chcesz wyłączyć blokady i korzystać z usług Premium niezależnie od ich cen, aktywuj "Brak blokad ceny usług Premium".
"Brak blokad ceny usług Premium" - NIE ma takiej opcji - jest tylko "Brak blokady ceny usług Premium", no jak tak to chyba nie mam blokady premium?
Coś to skomplikowane... Ale "pa tera"...
Dzwonię na infolinię bo jak dla mnie wygląda że blokady premium są wyłączone i tłumaczę i pytam jak to tak że ten SMS dostałem jak nic nie zmieniałem? Pani na infolinii mówi że nic nie zmieniane było w ustawieniach w BOK (no naprawdę?). Po czym stwierdza że wszystko ok bo ta opcja co pisze że "Jeśli chcesz wyłączyć blokady i korzystać z usług Premium..." to oznacza że blokada premium jest włączona.
Noż k....! Może ktoś pomóc niepełnosprawnemu umysłowo i wytłumaczyć jak się upewnić że wszystkie usługi Premium w PLAY są poblokowane.
Jeszcze taki kwiatek:
Blokada bezpłatnych przychodzących wiadomości Premium
Szczegóły oferty
Dzięki niej klient może zablokować otrzymywanie bezpłatnych przychodzących wiadomości SMS/MMS Premium (to tak zwane SMS/MMS-y SPAM). Blokada dotyczy też wysyłania SMS Premium na numery skrócone. Aby ją włączyć, blokada wszystkich usług Premium musi być wyłączona.
Nie ma nigdzie opcji "blokada wszystkich usług Premium".
Komentarze (20)
najlepsze
Nie mam sił do nich już i zmieniam sieć.