Historia zabezpieczeń PlayStation
Dlaczego piractwo na najnowszych konsolach praktycznie nie istnieje? Jakie metody stosują producenci aby gier nie dało się łatwo kopiować? Historia zabezpieczeń stosowanych w konsolach PlayStation. Zobaczysz jakie rozwiązania wykorzystywano i jak je omijano.
KacperSzurek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 88
- Odpowiedz
Komentarze (88)
najlepsze
Na PC cały szas działają serwery do gier, które zostały porzucone lata temu.
A konsole?
Rok po wydaniu gry Dev wyłącza serwer i nara. Nic nie jesteś w stanie zrobić.
Dlatego obecnie w wielu krajach (np. Argentyna), gry na steamie są około 3x tańsze niż wszędzie indziej
W Polsce również by tak było, ale polityka UE im to uniemożliwiła. Unia zaczęła zakazywać blokad regionalnych i iść pod górkę twórcom gier chcącym regulować ceny gry w różnych krajach.
W
Btw. ze 100% prędkością się nie da oglądać. 125% jest ok.
teraz ironizujesz, ale jak ktoś ci zdalnie wyłączy grę albo nawet odmówi kredytu, bo pan @vitek6 bez wyobraźni za dużo gra, a za mało pracuje, to będzie płacz
@vitek6: jeśli będziesz zbytnio obciążał mu środowisko albo po prostu w regulaminie będzie limit danych lub czasu, jak dziś operatorzy limitują internet czy rozmowy, to tak - wyłączy (albo sprzeda ci opcję premium)
@Enso_: Renesans już jest, ale w innej postaci. Jeśli ktoś kupuje telewizję a w zasadzie dostęp do filmów (np. na literę N) i później dzieli się kodami ze znajomymi to tez forma piractwa.
Samo użycie linuksa pozwoliło jedynie dostać się do obszarów pamięci HV i to w mocno finezyjny sposób, raczej nie zagrażała
https://www.psdevwiki.com/ps3/OtherOS%2B%2B
Bawiłem się tym lata temu i wtedy RSX nie był jeszcze w pełni odblokowany. Być może coś się zmieniło w ostatnich latach.