Toyota jest na pierwszym miejscu w sprzedaży, więc po co mają się starać ( ͡°͜ʖ͡°) Wrzucą więcej Ziętarskiego i innego prania mózgu jacy eko są i kolejne paniusie polecą po yariske cross/chr/rav4
Widać jak na dłoni że na "renomie" marki można jechać jeszcze wiele lat po jej straceniu, bo co rusz na tagu #motoryzacja ludzie śmieją się z VAGa i że toyota de best ( ͡
@huggus: Nigdy nie przywiązujesz się do marki, patrzysz na konkretny model i konkretny napęd, dodajesz warunki gwarancji dzielisz przez cenę i tyle. Wybiera się zawsze kompromis, nie ma czegoś takiego jak "mój samochód jest najlepszy". Zresztą już dawno skończyły się śmiechy chichy jak Dacie nie chcą się tak psuć a KIA/Hyundaj z marginalnej pozycji startowej teraz sumarycznie wyprzedza Toyote albo grupę VAGa.
Rozumiem, że konserwacji na własną rękę nie można sobie zrobić bo utrata gwarancji. A po upływie gwarancji to już trzeba będzie robić remont + konserwację. Księgowi dobrze to policzyli, po 3 latach auto na Ukrainę albo do Rosji, po 10 do Afryki gdzie klimat suchy i procesy korozyjne ustaną.
Alez pieprzy głupoty. Lekkie naloty korozji sa praktycznie w każdym aucie. Rdza na nakretkach lacznikow czy tlejek to jest norma. Tym bardziej po zimie. Co do kielichów i zgnilizny - po 10 latach i 370 tys km w moim Priusie do miasta wygladaja nadal tak jak w tej Corolli. Sruby zawieszenia sa dalej z takim samym nalotem ale nie sa przegnite - po prostu jest nalot i bez problemu sie odkrecaja.
@niezawodny: No dokładnie jest tak jak mówisz, ale... Widać już od wielu lat w autach wszystkich marek ową ''optymalizację kosztów''. Stare Volvo 940 wygląda od spodu lepiej po ponad 20 latach niż to co na filmie. Niestety nie opłaca się już budować pancernych aut. Liczy się konsumpcja, zysk i zaśmiecanie świata jednorazówkami z napisem eco na klapie. ( ͡°͜ʖ͡°)
Rdza na elementach zawieszenia to nic groźnego. W 10letnich autach niemieckich zawieszenie potrafi wyglądać jakby auto stało w jakimś szambie. Ważne żeby buda nie rdzewiała. Ale większość wykopowych pelikanów nie widziało nigdy auta od spodu, więc z tąd ten cały szok i niedowierzanie.
Pracuję dla dużej grupy dilerskiej i taki stan korozji na nowych samochodach jest uznawany za zupełnie akceptowalny i nie dotyczy tylko marek japońskich. Najczęściej jest to spowodowane długim okresem czasu od produkcji do sprzedaży, warunkami w jakich auto jest transportowane i przechowywane. Postój na placu pod chmurką, bez rozruchu i jazdy sprzyja powierzchniowej korozji na elementach układu wydechowego i zawieszeniu co poza estetyką nie ma najmniejszego wpływu na eksploatację samochodu. Rdza widoczna
@yaotzin: Nie ma co się przejmować, bo nawet jak odlakierujesz to i tak zaraz jakiś #!$%@? #!$%@? ci drzwiami na parkingu. Ja zgłaszam zawsze szkody i nie naprawiam od razu, bo to nie ma sensu, tylko czekam do ostatniej chwili, bo może akurat się nazbiera i zrobię za jednym zamachem.
Ogólnie jak chodzi o cienką warstwę to wszędzie tak jest. Moje VW w 3,5 roku wygląda jakby robiło wylinkę lakieru z
@yaotzin: Niestety nie tylko Toyota, cienkie powłoki na współczesnych samochodach to efekt wielu czynników - ceny, masy, wolumenu produkcji, technologii, przepisów ekologicznych. Serwis ASO jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się serwisem a nie lakierowaniem. Serwisy odmawiają nakładania zaprawek z obawy przed uwagami klientów co do efektu po nałożeniu i z braku takich umiejętności. Nie tłumaczę serwisów bo są różne, mi niejednokrotnie na prośbę klienta, nieodpłatnie , zdarzało się kłaść zaprawki. Lepszym
Toyoty są ciągle mocno bezawaryjne, ale brak zabezpieczenia przeciw rdzy i konstruowanie auta jakby z miejscami gdzie ma się zbierać błoto, zniechęca do kolejnego zakupu auta tej marki. Kolejnym minusem to wnętrze, które jest kilkanaście lat do tyłu za konkurencją.
Komentarze (332)
najlepsze
Widać jak na dłoni że na "renomie" marki można jechać jeszcze wiele lat po jej straceniu, bo co rusz na tagu #motoryzacja ludzie śmieją się z VAGa i że toyota de best ( ͡
Najgorsze co może być to ślepe ufanie marce i
@mug3n: Miałem właśnie o tym pisać, co to #!$%@? za obiektyw? Bo ja nawet w swoim YONGNUO 35mm miałem cichszy AF; fakt, że niewiele ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@rafau16: Mi to brzmi jak pepesza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mordall: O witamy rzecznika Toyoty :)
Co do kielichów i zgnilizny - po 10 latach i 370 tys km w moim Priusie do miasta wygladaja nadal tak jak w tej Corolli. Sruby zawieszenia sa dalej z takim samym nalotem ale nie sa przegnite - po prostu jest nalot i bez problemu sie odkrecaja.
Ale
Ja zgłaszam zawsze szkody i nie naprawiam od razu, bo to nie ma sensu, tylko czekam do ostatniej chwili, bo może akurat się nazbiera i zrobię za jednym zamachem.
Ogólnie jak chodzi o cienką warstwę to wszędzie tak jest. Moje VW w 3,5 roku wygląda jakby robiło wylinkę lakieru z