@Sanczessco: Może właśnie wymyśliłeś nazwę nowego elektrycznego crossovera/SUV-a/MPV Skody :D Tylko po polsku brzmi zabawnie, dlatego pewnie nie przejmowaliby się tym :D
Ten test jest bardzo ciekawy, ale moim zdaniem 98% kierowcow nie jest w stanie wykonac tego manewru, podejrzewam, ze nawet polowy tego maneqru nie sa q stanie wykonac, zaloze sie ze nawet przy predkosci o polowe mniejsza nie byli by w stanie tego wykonac, po co to testowac??
@uht200: Nie do końca tak jest. Wiele zależy od systemu stabilizacji toru jazdy i jego konfiguracji. Im "mądrzej" działający, tym lepiej. Przykładowo, bliźniaczy Volkswagen ID.4 poradził sobie wyraźnie lepiej, choć też bez rewelacji. Test ma o tyle sens, że imituje realną sytuację, w której każdy może się znaleźć. Zamiast łosia może wybiec pieszy, dziecko, zwierzę albo ktoś wyjechać. Wtedy reagujemy instynktownie i wiele zależy od naszego refleksu. Jeżeli będzie skuteczny, to
@uht200: bzdury, po 1. to instynktownie w hamulec walą tylko łosie a nie kierowcy. Po 2. Jest to od lat standardowy test bo symuluje najzwyczajniejszą i częsta sytuację na drodze, wykonać ten manewr powinien każdy kto ma prawojazdy, a właśnie jest tak chętnie używany do testowania bo jest bardzo łatwy do wykonania i świetnie pokazuje czy auto jest prawidłowo skonstruowane.
Jak nie umiesz takiego manewry wykonać to nie wsiadaj do auta
Komentarze (16)
najlepsze
Po 2. Jest to od lat standardowy test bo symuluje najzwyczajniejszą i częsta sytuację na drodze, wykonać ten manewr powinien każdy kto ma prawojazdy, a właśnie jest tak chętnie używany do testowania bo jest bardzo łatwy do wykonania i świetnie pokazuje czy auto jest prawidłowo skonstruowane.
Jak nie umiesz takiego manewry wykonać to nie wsiadaj do auta