@hektor190: wyścig to wyścig, ja się pytam jakie naprawianie? masz zepsuty rower to jedziesz na zepsutym a jak odpadło ci koło to reszte wyścigu biegniesz pieszo. ( ͡°͜ʖ͡°) Wtedy sami by wszystko naprawiali i dbali by o to by nie dochodziło do bezsensownych kolizji
@werfogd @dj_sasek @friko9 @hektor190 Ręce opadają. Co drugi komentarz w stylu: łeee takie pierdoły sami mogli przecież zrobić, co za łajzy, debile... Serio? Biznes kolarski pochłania tony chajsu, zatrudniają mistrzów od wszystkiego, są całe zespoły w których każdy ma swoje zadanie i #!$%@? na prawdę myślicie że nikt tam na to nie wpadł???????. Ja nie wiem czemu tak jest, nie jestem ani kolarzem ani mechanikiem ale zakładam, że
Chyba czas się zawijać już z tego wykopu bo widzę że jest tu coraz więcej kretynów.
@ablu: Triumf "chłopskiego rozumu" na wykopie. Wszystko niemal teraz jest komentowane z poziomu nawet nie dyletanta tylko osoby o zerowym pojęciu i doświadczeniu, ale zawsze musi się podzielić mądrością "a mnie się wydaje, a tamci to idioci jak tak nie robią".
@hektor190: @friko9: widzę znawcy jak zwykle w formie. Jedziesz na rzęsach, wyp!@!%%@asz się przy 40km/h. Adrenalina wyp!@!%%@a w kosmos, że nie wiesz co się dzieje. Ostatnia myśl jaka ci przychodzi do głowy to naprawa roweru
@sandwind pierwsze dwa rowery to wystarczyło kierownice naprostować. Jestem w szoku, że kolarze sami sobie tego nie sprawdzili czy jest do wymiany koło czy tylko wyprostowanie kierownicy. Duża strata czasu. Nie wiem może tak ma być, że sobie stoją i odpoczywają kiedy rower był sprawny
Nie no, naprawą to bym tego nie nazwał: na to nie ma czasu. Po prostu wymiana kół po glebie, przy poważniejszych szkodach po prostu dają zapasowy rower (jak widać na końcu). Koła na szybkozamykacz tak się podmienia - chwila i zrobione. Inna sprawa to chciałbym zobaczyć, jak japoński cwaniak radzi sobie ze zgiętym hakiem w 10sec!
@Danuel: Zgoda, szybkozamykacz robi robotę, postukanie po klamkach, sprawdzenie czy błotnik nie obciera - normalna procedura serwisowa - naprawa to bardziej wymiana łożysk czy kasety lub skucie zerwanego łańcucha
Komentarze (141)
najlepsze
Wtedy sami by wszystko naprawiali i dbali by o to by nie dochodziło do bezsensownych kolizji
Zawodnicy mają przewieszone zapasowe dętki i jak łapali kacia to musieli sami naprawiać koła 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
Ręce opadają. Co drugi komentarz w stylu: łeee takie pierdoły sami mogli przecież zrobić, co za łajzy, debile...
Serio? Biznes kolarski pochłania tony chajsu, zatrudniają mistrzów od wszystkiego, są całe zespoły w których każdy ma swoje zadanie i #!$%@? na prawdę myślicie że nikt tam na to nie wpadł???????. Ja nie wiem czemu tak jest, nie jestem ani kolarzem ani mechanikiem ale zakładam, że
@ablu: Triumf "chłopskiego rozumu" na wykopie. Wszystko niemal teraz jest komentowane z poziomu nawet nie dyletanta tylko osoby o zerowym pojęciu i doświadczeniu, ale zawsze musi się podzielić mądrością "a mnie się wydaje, a tamci to idioci jak tak nie robią".
Tu są jego statystyki: https://www.procyclingstats.com/rider/german-dario-gomez
Dokładnie nie wiem, czy mechanik jest przypisany do zawodnika, ale na logikę to kto jest bliżej to naprawia. Tutaj jest trochę info o tym: https://autokult.pl/28170,walka-o-zwyciestwo-od-zaplecza-jak-wyglada-organizacja-duzego-przedsiewziecia-sportowego