Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT
Netflix, Facebook i Google to marki najsilniej kojarzone ze wspieraniem społeczności LGBT - wynika z raportu agencji Wavemaker (GroupM/WPP). Wynika z niego, że angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 231
- Odpowiedz
Komentarze (231)
najlepsze
Alez ja nie mam nic do tego, że istnieją natomiast modne ostatnio #!$%@? wszystkiego tęczowego wszędzie gdzie się da na siłę już mi zaczyna uszami wyłazić. ¯\(ツ)_/¯. A ogórków na siłę nikt mi nie wciska. ¯\(ツ)_/¯. Co więćej jak odmawiam ogórków to nikt nie robi z tego
@vindicator: Marskizm jest starszy od tego¯\_(ツ)_/¯
Bo ta jest suma sumarum najuczciwsza. Przyjąłem kryterium faktu, że każdy obywatel coś z tego ma. I ma. A co ma obywatel z takiego LGBT? Nic. 1 czy 2% mają. ¯\_(ツ)_/¯
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora