Problemy kadrowe na kolei są coraz większe. Przewoźnicy szukają młodych
Drastycznie spada udział pracowników do 30. roku życia. Podczas gdy w 2018 roku wynosił 19,4%, tak rok później było to już 17,6%.
ObserwatorGospodarczy z- #
- #
- 19
- Odpowiedz
Drastycznie spada udział pracowników do 30. roku życia. Podczas gdy w 2018 roku wynosił 19,4%, tak rok później było to już 17,6%.
ObserwatorGospodarczy z
Komentarze (19)
najlepsze
Muszę jakoś znaleźć czas i się z nim przejechać pewnie będzie miał niezłą frajdę xD
Koszt kierowcy w stosunku do przewożonego towaru jest dobrym argumentem, jednak automatyzacja tirów to rzecz o niebo skomplikowańsza niż pociągów. Pociągi mają osobne, zamknięte otoczenie, całkowicie kontrolowane. Na tory nie ma wstępu szeryf w passacie b5, ani roztrzęsiona cizia wioząca kaszojada do przedszkola. Także warunki pogodowe mają znacznie mniejszy wpływ na szeroko rozumianą przepustowość kolei, niż tirów.
No i w końcu automatyzacja transportu szynowego już od lat jest zaimplementowana