@SunnO: Dlatego w USA jest ZAKAZ wyprzedzania i mijania autobusu szkolnego. Czyli dotyczy pojazdów w OBU kierunkach. Autobus stoi i miga stop - ty stoisz.
Filmik z przed 7 lat, był już na wykopie. Ciekawostką jest to że dzisiaj ten filmik YT wyświetliło mi jako rekomendowany do obejrzenia. Jak widać nie tylko mi :D
@gundis24: alborytmy YT to jeden wielki rak. Obejrzysz coś... to ci potem ciągle proponuje ten sam filmik do oglądania.... albo w YT pracują największe debile z Google, albo tam w dziale rozwoju... pracuje kilka osób.
@kidi1 system który zatrzyma ci ciężarówkę przed przeszkodą na wprost nie zadziała na przeszkodę która zbiła się z prawej strony na twój tor jazdy. Niebyły takich systemów w Volvo w 2014. Skończ pisać głupoty w stylu poczytaj komentarze czy poczytaj o tym modelu, masz jakieś dowody na swoje twierdzenia to je daj
@kidi1 pierdzielisz głupoty potem ich bronisz a na koniec sapiesz, że ktoś się o te durnoty czepia. Rozumny człowiek inaczej powinien zareagować na oświecenie.
@kidi1 Codziennie ujeżdżam ten model Volva, u nas w oddziale zostały już tylko trzy z tej starszej serii, jeden 2014 i dwa 2015. Po pierwsze nikt potocznie nie używa oznaczenia VN, tylko VNL, jest jeszcze VNR i VNX. Taki truck standardowo ma hamulce bębnowe, tarczowe dopiero teraz stają się bardziej popularne. Jest ABS i jake brake, u was to jest silnikowy hamulec dekompresyjny. Nie ma żadnego awaryjnego systemu hamowania, ten film ma już siedem lat, a to co sprowadzają Rosjanie ma minimum 600 tys mil za sobą. My takie trucki sprzedajemy po $15K za sztukę. To o czym myślisz jest w nowszych modelach (po liftcie w 2018 roku) z systemem asystowania kierowcy. Pozdrawiam z nad słonecznego Pacyfiku.
@Cozzie: Zgadza się, hamulec w podłogę, wajcha od Jake'a na maksa w dół i modlitwa żeby wszystko było OK. W takich momentach najgorsza jest bezradności, zrobiłeś wszystko co możliwe i czekasz aż zestaw się zatrzyma.
@lofix: dlatego pisałem, że mi się podobają. Nie znam się na aspektach technicznych na tyle, by się wypowiadać. Wiesz, to jak z Audi A8L- kompletnie mi się nie podoba, ale technicznie pewnie jest bardzo zaawansowane, więc odwrotność. A podobają mi się, bo mają w sobie coś (nawet te nowe) z dawnych czasów i nie jest takie udawane jak w nowych Mini, 500 czy jak było w PT Cruize (czy jakoś
@TWezmyr: w wielkim skrócie, te amerykańskie "trucki" pod kątem rozwiązań i techniki plasują się gdzieś w okolicach sowieckich cieżarówek z lat 70-80. Ale Przyznaję Ci rację, że mają to coś. To trochę inny świat. O ile duże molochy mają nudne auta, to "ownerzy" (właściciele jeżdżący swoim autem) to inny świat. Wkładanie starych silników do nowych aut, jazda z prędkościami rzędu 160km/h, tradycjonalizm, zamiłowanie do sprzętu...
Jazda takim autem (jazda, nie "mieszkanie" w nim) to zazwyczaj mordęga. Ale styl życia i etos kreują te
Komentarze (206)
najlepsze
Ale co do pisowni: piszemy „sprzed ...” a nie „z przed ...”
#grammarnazi
Po pierwsze nikt potocznie nie używa oznaczenia VN, tylko VNL, jest jeszcze VNR i VNX.
Taki truck standardowo ma hamulce bębnowe, tarczowe dopiero teraz stają się bardziej popularne. Jest ABS i jake brake, u was to jest silnikowy hamulec dekompresyjny. Nie ma żadnego awaryjnego systemu hamowania, ten film ma już siedem lat, a to co sprowadzają Rosjanie ma minimum 600 tys mil za sobą. My takie trucki sprzedajemy po $15K za sztukę. To o czym myślisz jest w nowszych modelach (po liftcie w 2018 roku) z systemem asystowania kierowcy.
Pozdrawiam z nad słonecznego Pacyfiku.
System: oko, mózg, noga, pedał?
A podobają mi się, bo mają w sobie coś (nawet te nowe) z dawnych czasów i nie jest takie udawane jak w nowych Mini, 500 czy jak było w PT Cruize (czy jakoś
Ale Przyznaję Ci rację, że mają to coś.
To trochę inny świat. O ile duże molochy mają nudne auta, to "ownerzy" (właściciele jeżdżący swoim autem) to inny świat. Wkładanie starych silników do nowych aut, jazda z prędkościami rzędu 160km/h, tradycjonalizm, zamiłowanie do sprzętu...
Jazda takim autem (jazda, nie "mieszkanie" w nim) to zazwyczaj mordęga. Ale styl życia i etos kreują te