Światła w Quake'u i grach Valve mrugają tak samo - odkryto dlaczego
Gracze zauważyli interesującą zależność - światła w Half-Life: Alyx z 2020 roku mrugają w ten sam sposób, jak w pierwszej odsłonie serii Half-Life, wydanej ponad 20 lat temu. Jeśli wyświetlić tytuły obok siebie, synchronizacja jest idealna.
xandra z- #
- #
- #
- #
- #
- 88
- Odpowiedz
Komentarze (88)
najlepsze
@MrPickles: To są bardzo ciekawe historie, jak ktoś mocno zaspany walnie takiego losowca na klawiaturze a ten trzyma się dobrze przez następne 15 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tl;dr
Jestem przekonany, że w kodzie Unreal Engine 5 do dziś można znaleźć linijki pochodzące z
Stara dykteryjka - jaki wpływ ma koński zad na budowę rakiet kosmicznych?
"W USA rozstaw szyn kolejowych wynosi 4 stopy i osiem i pól cala (1,435 metra).
Dlaczego akurat tyle?
Brytyjscy emigranci budujący trasy kolei żelaznych od Atlantyku po Pacyfik przywieźli ten wymiar ze
Dlaczego spodziewasz się analizy naukowej w tekście, który opisałem jako "Stara dykteryjka"?
https://sjp.pwn.pl/sjp/dykteryjka;2555634.html
"dykteryjka «krótkie, zabawne opowiadanie»"
a potem moja i polacz konteksty.
jestes sobie wykopkiem i
Błąd. Pierwszy Half-Life bazował na silnie zmodyfikowanym silniku Quake 1