@Anaheim: Przy braku fotelików, pasów, poduszek, zagłówków, stref zgniotu itp. to chyba i tak jeden wuj, czy w takim aucie się siedzi, czy leży. Wtedy jedyną ochroną przed obrażeniami podczas wypadku było unikanie wypadków.
@ketrab86: Dlatego Nash poszedł o krok na przód. Prawdopodobieństwo, że Twoje dzieci zginą w wypadku było tak duże, że dali możliwość wożenia od razu martwych dzieci ( ͡°͜ʖ͡°)
@Cyjanek_i_Szczescie: Nie mow mi tylko, ze Niemiecka w czymkolwiek przoduje:) Mam VW i nigdy wiecej tej padaczki nie kupie wlasnie ze wzgledu na jakośc.
@The_Joker pytanie co jest dzisiaj porządnie wykonane? Koncern VW padaka, MB padaka, Honda padaka (skrzynia - zgrzyt 1-2 albo co gorsza wyskakiwanie biegu), nie wspominając o BMW Nie wiem może Lexus jeszcze jest w miarę? Ja się #!$%@?łem na te premki i od 3 lat jeżdżę jakimś zwykłym pudełkiem od którego nie wymagam za wiele w kwestii jakości materiałów czy wykonania. Co najlepsze jest to pierwsze auto które mnie nie zawiodło
Honda DelSol też ma taką otwieraną trzecią szybę (tylną). Ogólnie super sprawa - zawsze jeździłem z delikatnie otwartą i to super przewietrzało wnętrze, a przy ściągniętym dachu umożliwiało kontrolę ilości wiatru we włosach.
Świetne autko, jak ktoś ma okazję to niech bierze w ciemno - o ile ruda nie zeżarła wszystkiego, bo tam ocynku brak.
Uwielbiam jak ktoś się jara migaczami sekwencyjnymi w nowym aucie, twierdzi, że ktoś od kogoś ściągnął ten pomysł, wiedząc, że były one w USA na kilka dekad przed tym jak zaczęto instalować ledy XD
@jacek-piekar: Nie w tamtych czasach , do końca lat 70 amerykańce były dobrej jakości , w dodatku były dośc niezawodne , niestety po kryzysie paliwowym kiedy nastała era tzw malaise amerykańska motoryzacja zatrzymała sie w rozwoju a wrecz zaczeła sie cofac , przy okazji jakośc poleciała na łeb na szyje . Auta z filmu pochodzą głownie z lat 60 - złotej ery amerykańskiej motoryzcji
Taki mieli zajebisty przemysł samochodowy, a globalnie na innych rynkach jak już wchodziła inna mentalność niż ta typowa dla amerykańskiego konsumenta to nie był w stanie się przebić w rywalizacji z podejściem japońskim czy europejskim ¯\_(ツ)_/¯
@niecodziennyszczon: Ale czym mieli konkurować? Weźmy takiego Caravana pic rel. Wspaniała alternatywa choćby dla VW T4 Caravelle. Tylko że ma zawieszenie tylne na sztywnej belce na resorach piórowych jak w Nysie. Do wyboru trzy silniki, włoski GM diesel który jest znany jedynie ze swojej ogromnej awaryjności. I benzynowe 3,3 i 3,8, o mocy jak europejskie dwulitrówki. Po sprzęgnięciu z czterobiegowym hydraulicznym automatem pali jedynie jakieś 15l/100km w mieście, oferując osiągi
@niecodziennyszczon: Oni tak do lat 50-60tych rozwijali się na równi z motoryzacją europejską, potem stanęli chyba w miejscu. Przestarzałe mechanicznie samochody opakowali nowoczesnym nadwoziem napakowanym niekoniecznie potrzebnymi gadżetami.
Jedno motoryzacja USA ma fajne, czego nie ma u nas. Można kupić 5m długiego sedana czy kombi który nie będzie autem klasy wyższej, tylko zwykłym samochodem do użytku w rodzinie czy na jakiejś TAXI czy radiowóz.
Komentarze (87)
najlepsze
Ale pa tu:
https://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM
Ale w 2:05 widzę że nakłaniają do darmowej polerki. Jest plus.
Tymczasem za komuny
126 odpalił albo nie odpalił
Nie wiem może Lexus jeszcze jest w miarę? Ja się #!$%@?łem na te premki i od 3 lat jeżdżę jakimś zwykłym pudełkiem od którego nie wymagam za wiele w kwestii jakości materiałów czy wykonania. Co najlepsze jest to pierwsze auto które mnie nie zawiodło
Świetne autko, jak ktoś ma okazję to niech bierze w ciemno - o ile ruda nie zeżarła wszystkiego, bo tam ocynku brak.
Jedno motoryzacja USA ma fajne, czego nie ma u nas. Można kupić 5m długiego sedana czy kombi który nie będzie autem klasy wyższej, tylko zwykłym samochodem do użytku w rodzinie czy na jakiejś TAXI czy radiowóz.
Komentarz usunięty przez moderatora