Pięciu gości stworzyło grę, która przyniosła 100 mln dol. przychodu w miesiąc.
![Pięciu gości stworzyło grę, która przyniosła 100 mln dol. przychodu w miesiąc.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_16182590028xtifDrlWuE0y85yJb3IbO,w300h194.jpg)
Szwedzi z Iron Gate Studios poinformowali, że ich gra Valheim sprzedała się w ciagu miesiąca od debiutu w 5 mln kopii. Imponujące, biorąc pod uwagę, że grę stworzył niewielki pięcioosobowy zespół szwedzkich programistów. Najpierw, od końca 2018 roku do połowy 2019 roku na grą pracowal 1 człowiek.
![secret_passenger](https://wykop.pl/cdn/c3397992/secret_passenger_HWDEdY1Soq,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 153
Komentarze (153)
najlepsze
Na razie gram w realistyczny survival leśny toczący się w średniowieczu, polecam. Jest duży świat, wiele umiejętności, tworzenie dynastii, ekonomia, łowiectwo i widoki zapierające dech w piersiach.
Zanim rynek gier został przejęty przez korporacje i inwestorów nastawionych tylko na zysk gry były tworzone przez małe grupy ludzi którym sprawiało to radość. Przykład: Gothic - zaczynali od 3 studentów, Minecraft - zaczynał jeden człowiek,
https://frictionalgames.com/games/other-projects/
teraz przyzwoite gry jak Amnesia https://amnesiarebirth.com/ Facebook został naklepany przez solo developera w parę tygodni a tu mamy aż pięciu chłopa :-P
https://www.coffeestainstudios.com/games/
CSS zatrudnia 25 ludzi, z czego mniej więcej połowa pracuje wyłącznie nad Satisfactory, a druga dzieli swój czas między dwa projekty.
Oprócz tego gry dzielą bazę technologiczną, pomimo róznych silników (S - UE4, V - Unity).