Gdańsk wyda 800 tys. zł na social media, chce mieć profil na TikToku
Władze Gdańska wybierają w przetargu agencję, która zajmie się do końca 2022 roku obsługą aktywności miasta w mediach społecznościowych. Budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł. Miasto chce pojawić się na platformie TikTok.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 109
- Odpowiedz
Komentarze (109)
najlepsze
i jak się ich pozbyć, skoro sami umiaru nie mają?
@hipr: no chyba sobie żartujesz. Pani Dulkiewicz w każdym wywiadzie i w każdej rozmowie podkreśla że jest straszna bieda i nie ma pieniędzy na nic. Aż latarnie miały być z tej biedy gaszone na noc.
Komentarz usunięty przez moderatora
Bo coś pamiętam nagonkę na Dudę jak kancelaria prezydenta założyła konto ba tiktoku