Jak T-Mobile naraża abonentów na wielotysięczne opłaty
Jak operator T-Mobile naciągnął mnie na prawie 2000 zł „opłat dodatkowych” ukrytych na fakturach – czyli co robi T-Mobile, co może zrobić każdemu, bez jego wiedzy i zgody narażając na horrendalnie wysokie rachunki. Przypowieść o tzw. direct billingu.
mateusz-fatek z- #
- #
- #
- #
- #
- 154
- Odpowiedz
Komentarze (154)
najlepsze
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta dal im po uszach za „Granie na Czekanie”, „Szafa Gra” i „Prenumerata” a nadal robia to samo!
@tragediusz: Nic mu nie pomogą, z tego co widzę prowadzi działalność - więc nie zajmują się takimi sprawami.
@Szymszel:
Po pojedź do Niemiec, tam dopiero jest tragedia, pełno punktów gdzie nawet 3G nie ma, tylko lecisz na GPRS :D
Czyli wszystko w porządku xD wystarczy limit miesięczny xD wszystko gra xD
Oczywiście, że tak
Klientów mają około miliona (albo więcej).
Wystarczy, że 50 tys z nich ma zawyżoną FV o 150 zł jak autor, i już szwabskie t-mobile ma 7.5mln zł w JEDEN MIESIĄC.
jakby nie liczyć, w parę miesięcy zarobi na podwójną karę
Na karte jest taniej, też da się zautomatyzować płatności, w każdej chwili można zmienić dostawcę usługi, a telefony w sklepach są tańsze niż u operatora.
U mnie też coś pobrało ale automatycznie był ustawiony limit na 15jednostek.
Więc najszczęście automat zablokował mi konto poprostu.
Ogółem ta opcja że "ktoś" wysyła Tobie smsy za które ty płacisz to jest jakiś żart
@PlusujMnie: To nie jest żart tylko zwykłe wyłudzenie.
Oni żerują na tych, co przypadkiem się na to nabrali, a nie świadomie chcieli z tego skorzystać.
Na pewno też jest jakaś garstka osób, która chce korzystać z tego typu usług - ale to niech oni sobie to u operatora odblokowują, a nie że większość musi to