Silnik spalinowy Nissana ma sprawność 50%. To przełom. Dotychczas było DO 36%
Silnik niskoprężny ma sprawność do 36%. Silnik wysokoprężny ma sprawność do 45%. Nissan ogłosił teraz przełom. Efektem prac laboratoryjnych jest jednostka o sprawności cieplnej wynoszącej aż 50%. Zostanie ona wykorzystana w opracowywanym obecnie układzie e-POWER nowej generacji.
Genowefa1940 z- #
- #
- #
- #
- #
- 255
Komentarze (255)
najlepsze
rozumiem, że takie rozwiązanie z i3 się nie sprawdziło?
Czy to się sprawdzi w samochodach dla Kowalskiego? Czemu nie - niskie spalanie, ogromny moment obrotowy. Tylko dziwnie
Inżynierowie wymyślają silniki które szczycą się oszczędnością 5-10% w stosunku do starszych modeli. A co mnie obchodzi ile silnik mi spali? Mnie interesuje nie "ile" będę musiał wlać do baku, a "za ile". Pierwsza lepsza instalacja LPG bije na głowę te wszystkie nowinki, bo pozwala oszczędzić 50% forsy na dzień dobry. A tymczasem inżynierowie robią kolejny silnik benzynowy do którego nie da
http://www.instalacje-gazowe.info/dom/8-motoryzacja/30-dlaczego-lpg-jest-tansze-niz-benzyna-a-mimo-to-tak-malo-jest-seryjnych-aut-na-gaz
Silniki projektuje się, aby uzyskać możliwie wysoki moment obrotowy w możliwie szerokim zakresie obrotów, osiągając możliwie wysoką wydajność w różnych zakresach obciążenia.
Jest to podejście pełne kompromisów.
Przy napędzaniu generatora można zlikwidować wszelkie kompromisy i nastawić się na
Dopiero taki układ trzeba by porównywać ze "zwykłym " silnikiem spalinowym
Przebieg hybryd zaczynamy już liczyć w motogodzinach ?
To taki agregat prądotwórczy wysokiej wydajności?