Orlen przeprosił, dał 50 zł. Sprawy z sądy nie wycofał. "Błąd ludzki"
Miało być szybko, łatwo i komfortowo. Skończyło się na sprawie w sądzie, gdzie został ukarany grzywną 400 zł. Aplikacja Orlen Pay nie zaksięgowała płatności, a sprawa trafiła na policję. Orlen przeprosił, ale oskarżenia nie wycofał. O sytuacji informuje nasz czytelnik.
MoneyPL z- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Nie wyobrażam sobie, żeby mnie ktoś ścigał za nieopłacenie rachunku za telefon. To powinno wyglądać identycznie.
Komentarz usunięty przez moderatora
co jest najwygodniejsze zamiastt wymyślać jakieś gówno przez aplikacje bez wcześniejszego zabezpieczenia kwoty.
Poza tym rachunek za telefon to inny rodzaj umowy. Jakbyś nie zapłaciła za nowo zakupiony telefon to domyślam się, że również byłaby sprawa zgłoszona na policję.
Zawiadomienie na policję zostali złożone przez lub w imieniu prowadzącego stację który prowadzi ją pod własną działalnością. Jedyna osoba która mogła wycofać zawiadomienie był prowadzący stację.
@eragonn14: To dlaczego Orlen nie poprosił/wymusił prowadzącego stację o zrobienie tego? Jako klient firmy lata ci koło... do kogo należy konkretna placówka.
Sytuacja w artykule jest słabo opisana. Ciężko jasno określić kto jest winny. Jednak bez żadnego zastanowienia można stwierdzić kto jest poszkodowanym.
Łatwo w takiej sytuacji się wybronić błędem pracownika stacji - powiesz że powiedziałeś z którego dystrybutora i to wina kasjera.
Przy niskich kwotach jest jeszcze duża szansa że nie będą chcieli tego zgłosić na policję tylko pociągną z pensji kasjera.
Piszę z własnego doświadczenia.