Wyrok na maszynistę KŚ – znamy uzasadnienie wyroku i raport komisji
![Wyrok na maszynistę KŚ – znamy uzasadnienie wyroku i raport komisji](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1613751412xIXFADQIGheK8dYqpPIB5w,w300h194.jpg)
Sprawa wyroku więzienia w zawieszeniu dla maszynisty Kolei Śląskich w sprawie wypadku z udziałem osoby postronnej na torach poruszyła całą branżę kolejową. „Rynek Kolejowy” dotarł do pisemnego uzasadnienia wyroku i raportu komisji kolejowej, sporządzonego w dniu wypadku.
![ponton](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ponton_97Dhe56RIr,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie tylko inna pora roku, ale dzień słoneczny, bezdeszczowy, 20°C, wilgotność 20%.
Wystarczy spojrzeć na kronikę pogodową.
Czyli nie tylko widoczność doskonała, ale i tory suchuteńkie, a więc przyczepność doskonała.
Hamowanie na suchym a mokrym to czasami drugie tyle.
Po prostu było zlecenie gościa #!$%@?ć, to #!$%@?. Pytanie czemu. Może z kimś miał zatarg?
Na zakrętach efektywnie nie. Na przyciemnieniu nie. W wielu lokach nie.
Wystarczy, że zapalił światło w kabinie i przez 2 sekundy patrzył na plan podróży. Przez następne kilka sekund źrenice masz zwężone.
@Edek_Niemiec: Czytaj ze zrozumieniem:
maszynista wdrożył hamowanie w sekundę po uderzeniu – ponieważ usłyszał huk