Kurde, a czemu tak się facetów nie kręci, jak z pewnością siebie, graniczącą z totalną głupotą, stawiają auto na dwóch miejscach... u nas na parkingu służbowym dzień w dzień widzę takie sytuacje, jak panowie z ułańską fantazją stawiają auto od drugiego o półtora metra, a co , przecież nie będzie poprawiał, bo w ten sposób udowodni, że nie umie parkować za jednym razem, a przecież umie, tyle że dalej, i tak ma
@akilkuklika: Według mnie to faceci, po prostu jak wiedzą, że nie zaparkują to się tam nie pchają. Kolega jeździć średnio lubi, podaje sobie kierownicę, jeździ czasami na wysokich obrotach prostą drogą zamiast zmienić na bieg na wyższy, ale jak przychodzi do parkowania czy zawracania to robi to powoli i w takim miejscu w którym wie, że mu się uda. Koperty jeszcze nigdy ze mną nie robił, choć dość często ja
No smiesznie parkuja ;) Ale z tekstem ze ci co zdali za ktoryms tam razem to w ogole nie powinni wyjechac na ulice to sie nie zgadzam. Ja zdalem za 9 i co z tego. Mam juz prawko kilka lat, zero wypadków a teraz jeszcze zrobilem kat. D i na autobusie jezdze i ludzi woze. A jak pisalem za 1 razem nie zdalem.
Łuk można teraz wykuć na blachę i robić (prawie) z zamkniętymi oczami. jak zaczynasz cofać obserwujesz słupki po prawej stronie, jak tylko drugi jest na wysokości twoich ramion robisz pełny obrót kierownicą i trzymasz aż wyjdziesz na prostą. W prawym lusterku szukasz linii i jak już jest równolegle to odbijasz - łot i cała historyja.
Boże, ten samochód ma wspomaganie i jeszcze być takim osłem jak ona. Jestem ciekaw czy by próbowała parkować mając do manewr długość samochodu i po pół metra z przodu i z tyłu, tak powinno robić na egzaminie, 3/4 by nie zdawało z obecnych 60 % zdających.
Komentarze (148)
najlepsze
coś w tym jest. Ja sama parkując wolę 2-3 razy poprawić parkowanie niż bym miała stać się obiektem wyzwisk.
A faceci, parkują jak wjadą, i albo im się uda albo się nie uda, a jak się nie uda to kij w oko wszystkim.
Łuk można teraz wykuć na blachę i robić (prawie) z zamkniętymi oczami. jak zaczynasz cofać obserwujesz słupki po prawej stronie, jak tylko drugi jest na wysokości twoich ramion robisz pełny obrót kierownicą i trzymasz aż wyjdziesz na prostą. W prawym lusterku szukasz linii i jak już jest równolegle to odbijasz - łot i cała historyja.