O zmianach na wykopie w idg
Wykop.pl, polski klon amerykańskiego serwisu Digg.com został sprzedany. Nie wiadomo za ile, a Tomasz Drożdzyński, prywatny przedsiębiorca, który zakupił serwis jest bardzo tajemniczy. Wykop.pl nie znajduje się w wynikach Megapanel/PBI za czerwiec. Ma tyko 2617 zarejestrowanych użytkowników, ale jak mówi nowy właściciel, ponad 400 tys. odsłon miesięcznie. Tomasz Drożdzyński odpowiedział nam na kilka pytań związanych z zakupem serwisu.
piotrb z- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
A siłą DIGGa jest bycie pierwszym. To co zagrało w przypadku wszystkich wielkich jak Amazon, eBay etc.
DIGG był pierwszy, może nie przemawia za nim technologia ale to był totalnie innowacyjny pomysł, zdobył silną bazę użytkowników "generujących" zawartość. Chociaż userom Netscape.com
zalmistrz: glowna zaleta Grouper'a jest technologia i w tym sony zobaczylo duzy potencjal i stad, wydaje mi sie, takie siano
A teraz poważnie. Pomimo, że jestem bardzo przywiązany do wykopu i zagladam tu znacznie częściej niż na digga, to nie widzę w nim aż takiego potencjału, jaki ma amerykański pierwowzór. Niestety. I jakby nie liczyć popularności obu serwisów, to nie można ich przyrównywać i szacować ceny wykopu jako proporcjonalną do wartości digga. Choćby NAWET był warte
[i]"Serwis, który sprawia, że zaglądam na niego kilka razy dziennie, nie tylko czytam ale też komentuję i oceniam, decyduję, spędzam czas." [/i] To tak, jak ja... A może to ja? ;)
Jednak faktem jest, że tak napisali. A nawet więcej: . "So far, Digg is breaking even on an estimated $3 million annually in revenues. Nonetheless, people in the know say Digg is easily worth $200 million.".
Nikt nie wie ile wart jest DIGG, ale ostatnio Sony kupiło np. serwis Grouper za 65 mln USD. Digg jest stokroć popularniejszy.
http://www.businessweek.com/magazine/content/06_33/b3997001.htm
I w tym momencie powinienem przestać to czytać. Dziennikarzem teraz chyba może zostać każdy. :-/