Reklamy w VOD, telewizji czy na YouTube irytują już ponad 60% internautów
Agencja Wavemaker podzieliła się z nami wynikami swojego badania VideoTrack w kontekście poziomu irytacji internautów w Polsce reklamami w mediach wideo. Po raz pierwszy w historii tego badania niechęć do reklam w serwisach VOD osiągnęła, a nawet prześcignęła poziom irytacji reklamami w telewizji.
Chrystus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 308
- Odpowiedz
Komentarze (308)
najlepsze
Oczywiście, jutubery żyją z tego i nie ma szans aby przerzucili się na np. podcasty.
Lubię słuchać, rzadko oglądam bo i po co patrzeć na szpetne ryje które tylko ciekawie mówią.
W wyszukiwarce wpisz github smart youtube.
**bac tv przez okno.
Już nie wspominając o grzybicy pochwy i jakichś innych tabletek na bóle. Kiedyś te reklamy były chociaż spersonalizowane, a teraz wyświetlają byle co.