I zamiast ładować pieniądze w koleje pasażerskie, co jest bzdurne i nieopłacalne - skupmy się na CARGO. Ta branża jest dochodowa i realnie potrzebna - nie ma też tam takiego wyścigu, jak w przypadku pasażerskich - wystarczą tory, które pozwolą jechać do 100kph i będzie git.
@Student_AWAS: Misiu, pasażerskie są opłacalne, ale tylko między dużymi miastami a to nie wyborcy PiS. Zresztą dokładnie te same tory między tymi miastami (huby magazynowe) mogą być rentowne dla Cargo bo poza nimi to tylko jakieś ogryzki w stylu duże zakłady (a te lubią być przy dużych miastach czyli powrót do punktu pierwszego) a nie cargo.
Natomiast program Kolej+ jest sprzeczny z ideą kolei czyli masowości. Dzięki temu programowi będziesz
@genburson: nie wiem czy jest w ogóle sens podnosić temat opłacalności przewozów pasażerskich. Tego typu przewozy w większości przypadków są dotowane. Czy pociągi czy komunikacja miejska. Odpuścił bym też wskazywanie konkretnej partii, bo nie chciałbym żeby zależnie od rządzących moja ciocia miała czym wyjechać że wsi czy też nie. Teraz na chyba dwa autobusy na dzień, a mieszka przy drodze powiatowej, to pomysł jak mają osoby mieszkające w miejscu oddalonym.
Komentarze (84)
najlepsze
Natomiast program Kolej+ jest sprzeczny z ideą kolei czyli masowości. Dzięki temu programowi będziesz