Quake: Historia Powstania Gry - [Coleslav]
W tym odcinku prześledzimy historię powstania gry Quake. Sprawdzimy m.in. jak wyglądały dwa oficjalne konsolowe porty, jak tworzono poziomy do gry + jak zawsze, cała masa cytatów i ciekawostek.
R.....S z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
Komentarze (106)
najlepsze
fajny był też wolfenstein enemy territory
@rt_of_vnt: Wy jesteście jak studenci prawa xD
3/4 ludzi tu nie ogląda TV, nie srajcie się już tak tym.
Takiego skoku technologicznego jesli chodzi o grafike jaka zrobil Q1 nigdy potem nie zrobila zadna gra, wszystko co zmienialo sie pozniej to tylko rozdzielczosc tekstur, oswietlenia, cieni, czyli wiecej GB danych. Nawet RTX nie jest zadna rewolucja w porownaniu do Q1 wtedy :)
To byla miazga
@piwotomojepaliwo ma na myśli to, że Quake był prawdziwą rewolucją 3D. Żadna gra przed Quake nie była w pełni grą w trzech wymiarach.
np. Silnik Dooma uważa się za silnik 2.5D i nie chodzi tu o dwuwymiarowe sprite'y przeciwników. Geometria map zdefiniowana była w 2D. Tak samo było w przypadku Duke Nukem i wszystich innych gier na tym silniku i jego kolejnych iteracjach.
Owszem, użytkownikowi dawało to wrażenie 3D, ale
Ktoś chętny na multi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)