Złomnik: miastowy jeździ Ursusem C-360
Naklejki: https://sklep.zlomnik.pl/naklejki/102-2-x-naklejka-zawszegratem-biala-na-przezroczystej-folii.html Plakaty: https://sklep.zlomnik.pl/6-plakaty Ciągnik dzięki uprzejmości: https://facebook.com/fsoservice NIE MAM WPŁYWU NA REKLAMY KTÓRE DODAJE YOUTUBE NIE ZBIERAM PIENIĘDZY NA...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
źródło: comment_16033951931U5B8IpE3biZi9zyc9kBdg.jpg
Pobierzźródło: comment_1603433710dmqVMn2X3CQWpZm4jALaKb.jpg
PobierzTo nieudolna kopia z niedużymi poprawkami ZETORA 4011 czy jak kto woli "modernizacja". Na początku ursus miał na to licencję (stąd ursus 4011), potem powstawały kolejne wcielenia (355, 355M, 360 itd.), ale polaczki jak to polaczki - nawet kopię złomu z początku lat 60tych (różnie licząc, bo jeśli policzymy 3011 to nawet starsze) potrafią #!$%@?ć i do dziś ludzie
źródło: comment_16034242193VCsHVH8szI6T2wWVosHiD.jpg
PobierzWycie tylnego mostu to znak towarowy polskich inżynierów. Nawet w Wigry 3 się udało.
Niestety jeden z gorszych jego filmików.
Stąpał po cienkim lodzie i nie dość że się wy..ał to jeszcze wpadł pod lód.
W "serii 300" były i ciągniki lekkie produkcji polskiej i polskiego projektu i średnie oparte na czeskiej licencji na 4011. A nawet ciężkie (385) ale te były raczej rzadkością po wsiach, raczej je miały jakieś SKRy
Największą i w zasadzie główną zaletą tych wszystkich Jelczy, Starów, Autosanów i Ursusów było to, że "były". Bo gdyby ich nie było, to byłyby wtedy głównie radzieckie konstrukcje. Może one świetnie dawały sobie
Jedna z tych rzeczy, za którą nigdy tęsknił nie będę.
@realizta: Nie mam pojecie gdzie ty to widzisz. Ja widze tylko, ze pali i bez obciążenia nawet jedzie. To nawet nie jest 10% sprawności.