Ale my te przepisy mamy trochę kuriozalne. W Holandii szlaban się zamyka 10 sekund, przejeżdża pociąg i szlaban się podnosi. U nas często to jest minuta i więcej. Najbardziej dziwne jest jak jest przejazd za dworce kolejowym. Szlaban się zamyka, pociąg wjeżdża na peron, pasażerowie wsiadają i wysiadają, pociąg rusza i dopiero wtedy otwiera się szlaban.
@maciej-kossakowski: W mniej uczęszczanych miejscach często takie są. I wbrew temu, co tutaj piszą o polskich kierowcach, stało tak z 8 aut (5 naprzeciwko i dwa za mną). Żaden samochód nie próbował przejechać, mimo że fizycznie to było możliwe. Przejechał natomiast jeden rowerzysta. ( ͡°͜ʖ͡°)
Zawsze mnie zastanawiała w kontekście wypadków kolejowych z udziałem pieszych czy kierowców; JAK MOŻNA DO CHOLERY NIE ZAUWAŻYĆ PĘDZĄCEGO POCIĄGU? Ile trzeba mieć promili, cztery + jakieś pixy? Być ślepym i głuchym? Po co budujemy za grube miliony te wszystkie przejścia pod/nad torami? Albo szlabany? By chronić kilku cymbałów co albo dostali prawko mimo ślepoty albo "o hehe ale się #!$%@?łem helikopter, o pa tera szwagier pociong zakład że zdonże przebiec/przejechać"?! (
Komentarze (10)
najlepsze