Seba vs BNP - czyli burdel w banku część 2 :)
![Seba vs BNP - czyli burdel w banku część 2 :)](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1601395804APvxbbNuwRhKfhAfHn4vA9,w300h194.jpg)
Pamiętacie jak składałem wniosek o kredyt gotówkowy w cudownym BNP? Przygotujcie się na drugą część epopei informatyczno-bankowej ;)
![SebaD86](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SebaD86_HfsZfncdXz,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 23
Pamiętacie jak składałem wniosek o kredyt gotówkowy w cudownym BNP? Przygotujcie się na drugą część epopei informatyczno-bankowej ;)
Pamiętacie jak składałem wniosek o kredyt gotówkowy w cudownym BNP? Jeśli nie - to tutaj jest ten artykuł.
W skrócie:
- 27.08 złożyłem wniosek o kredyt gotówkowy, wniosek utknął na etapie "Weryfikacja banku"
- 04.09 wygasł mi dowód, wyrobiłem nowy
- 17.09 zadzwoniłem, bo dalej wisiało, kazano mi wysłać skan dowodu
- 17.09 wysłałem skan dowodu (tego nowego)
- 17.09 dostałem pozytywną decyzję kredytową, umowę do podpisania itp
- 17.09 podpisałem umowę, czekałem na wypłatę środków
- 25.09 zadzwoniłem na infolinię, czemu nie ma środków, otrzymałem odpowiedź - że wisi przez "dowód", zostałem poproszony o kolejny skan dowodu
- 25.09 wysłałem skan jeszcze raz i czekałem
I co? I nic... Zadzwoniłem więc 28.09 do pani konsultantki co z kredytem, powiedziała mi, że wniosek został anulowany (mimo że dalej widnieje w GOOnline).
Powodem było to, że zmieniłem dowód - chociaż bank miał już 2 skany nowego dowodu... Kolejnych kilka przekierowań i konsultantek dalej, usłyszałem, że muszę iść do oddziału (swoją drogą to jedyny bank z jakim miałem do czynienia, który wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale w celu zmiany takich danych).
Na pytanie czemu nie dostałem żadnego powiadomienia o anulacji nie potrafiła odpowiedzieć. Na pytanie czemu dalej wisi, powiedziała, że wyśle zgłoszenie do zespołu IT, żeby zweryfikowali błędne wyświetlanie.
Więc poszedłem do oddziału, dałem dowód, złożyłem 3 podpisy w banku i po uzyskaniu informacji, że moje nowe dane są już w systemie, wróciłem do domu, zalogowałem się do GOOnline i złożyłem nowy wniosek. W bankowości widziałem 2 wnioski (ten stary mimo że anulowany wciąż tam widnieje!). Od wczoraj czekałem na weryfikację, a dziś nagle komunikat, że wniosek został anulowany!
Zadzwoniłem na infolinię, konsultant przekazał to do działu (super bank!), powiedział, że ktoś się ze mną skontaktuje i mimo, że w mailu jest zachęta do złożenia nowego wniosku, to konsultant powiedział mi, że póki ktoś się nie odezwie z banku, to każdy kolejny zostanie anulowany (!)
A najlepsze jest to, że mój stary wniosek nadal tam wisi :)
Tak więc czekam na kontakt...
Kolejna część (zapewne) niebawem :)
Komentarze (23)
najlepsze
z tego co napisałeś o swoim stanowisku nie powinieneś mieć dostępu do danych klienta. Po drugie jeśli Ty bierzesz ten numer to ja zgłaszam na compliance nieautoryzowane wejście na klienta i kanał dostępu. Ps z jakiegoś powodu te wszystkie zespołymbanku czy ING nie proszą o dane Klienta na priv. Stąd troll
@Sztoja: Też mi to przyszło do głowy. Umowa kredytu to nie jest wniosek klienta i zgoda banku, tylko dwustronna umowa zawierana pomiędzy stronami. Jeśli doszło do zawarcia umowy to oni maja obowiązek wywiązać się zapisów umowy.
Inna sprawa to przesyłanie skanu
Po 1 wizycie w oddziale, spędzeniu tam 1h, 2h później telefonicznie zamknąłem tam konto.
Nie dla mnie denerwowanie się, choć PKO Bp i Pekao nie lepsze.
MBank mnie wkurzył
Nie długo zagranica konto będę otwieral
Bardzo fajny przyklad na to gdzie bank zawodzi i jak powinien sie usprawnic i co to jest klientocentrycznosc.
Oczywiscie jako klient powinenes miec urposzczony proces na maska i nie powinno Cie interesowac co za tym stoi.
Do rzeczy.
Jesli Twoim celem jest zalatwienie sprawy wyslij mi