Hej,
Nie będę wylewał żalów, bo ostatecznie udało mi się rozwiązać problem inaczej, ale chcę przestrzec przed pewną nieoczywistą kwestią przy zakupach internetowych w EuroRTV. Otóż widzicie drodzy Państwo, gdy dodajemy cokolwiek do koszyka w promocji (kup jeden, drugi masz taniej lub za złotówkę) , EuroRTV uzurpuje sobie prawo, by podmienić ten promocyjny produkt na wybrakowany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W moim przypadku to były kody Game Pass Ultimate na 3 miesiące właśnie w promocji 1+1.
1. Wchodzę na stronę Euro
3. Dodaję do koszyka dwa PEŁNOWARTOŚCIOWE produkty Game Pass Ultimate (3 miesiące).
4. W koszyku widzę, że jeden z kodów jest objęty jakąś promocją i zostaje automatycznie obniżona jego cena.
5. Dokonuję płatności za koszyk.
6. Gdy skończył mi się czas pierwszego kodu, spróbowałem zrealizować drugi. Jak się okazało, kod można było zrealizować tylko do połowy maja 2020 (czyli miesiąc), a nie bezterminowo jak to jest w przypadku normalnego produktu.
7. Zgłosiłem reklamację.
Oczywiście reklamacja zamknięta w ciągu tygodnia, jako niezasadna. Uzasadnieniem sklepu było, że strona promocyjnego produktu zawiera informację "WIELKIM CZERWONYM DRUKIEM", że mam miesiąc na realizację kodu.
Postanowiłem dalej uprzejmie wyjaśnić, że chyba nie rozumieją kwestii, że ja nigdy nie byłem na stronie wybrakowanego produktu, bo przecież dodałem do koszyka dwa pełnowartościowe kody.
Dalej odpowiedź jak mantra - Kliencie, to niemożliwe!
Finał sprawy:
Ostatecznie ze sprawą uderzyłem bezpośrednio w międzynarodowy support Microsoftu. Dodali mi do konta 4 miesiące, powiedzieli, że załatwią sobie sprawę z EuroRTV po swojej stronie i będą bardziej nadzorować w jaki sposób wprowadzają u nich promocje.
Jedyne co tak naprawdę straciłem, to czas, więc niech chociaż się przyda jako przestroga dla innych :)
Komentarze (1)
najlepsze