W Biedronce polskie produkty stanowią 68 proc, a w Lidlu 19 proc.
W Biedronce 68 proc. asortymentu dostępnego w kategoriach FMCG stanowią produkty produkcji polskiej. W Lidlu to jedynie 19 proc. tego, co znajduje się na sklepowych półkach. Z 2187 produktów dostępnych w tej sieci 1495 artykułów miało kod zaczynający się od 590.
Superbiz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 226
Komentarze (226)
najlepsze
+ dużo ciekawych promocji, zwłaszcza wielosztuk
+ sporo dobrych jakościowo produktów marek własnych (zwłaszcza nabiał)
- ciasno
- wieczne kolejki, najczęściej otwarta jedna kasa dopóki nie zrobi się kolejka na kilkanaście osób
- mało personelu
- ciągle sklep zawalony paletami
- jest promocja, to po południu nie ma promocyjnych produktów
- beznadziejny wybór piwa, z winem też nie ma szału ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Lidl:
+ więcej
A tutaj się okazuje, że nie dość, że w Lidlu jest duzo taniej niż w Stonce, to jeszcze wszystko ładniej podane i posegregowane.
Komentarz usunięty przez moderatora