Mnie ciekawi fakt, że wszędzie w cywilizowanych krajach koleje jeżdżą punktualnie, czyste, zadbane i 4 razy szybciej tylko w Polsce się nie da. To co mamy państwo pod wodą, że takie trudności? Jeżdżę codziennie na uczelnię pociągami i w zimę muszę godzinę wcześniej stać na peronie, żeby w ogóle mieć szansę się dostać na zajęcia a i tak często mi się to nie udaje.
Niemieccy inwestorzy chcieli przejąć PKP ale nieee bo
1. Jak zima zaatakowała ostatnio to nie jeździła połowa składów
2. Nie są rentowni - dopłaca do nich urząd marszałkowski, do PKP też dopłacał, ale w waszym przekonaniu tylko PKP jest be. W ogóle ktoś powinien trafić za kraty za finansowanie kolei.
3. Jak zaczynali działalność to większość pociągów nie jeździła, bo nie mieli wystarczającej ilości składów
poprostu porobili pełno spółek,pełno prezesów ,kierowników każdemu płaca wielkie pieniądze że już kasy na rozwój koleji nie ma.Polskie składy to juz przestarzałe technologie które powinny służyć do sciągania waganów do maszynowni,a nie do jeżdżenia w dalekie trasy
Typ napisał ze lubi PKP.... No ja p!$$!%#e. Byłeś w swoim zapewne krótkim życiu, gdzieś dalej niż za swoim województwem, czyt. za granicą zachodnią tego kraju ??
"Uprzedzam komentarze typu: "Haha! Mogłeś co minutę gasić silnik i byście się grzali w samochodzie"
Zastanawia mnie jedno - dlaczego nie zawiozłeś mamy samochodem do miasta ? Jeśli chodzi o koszty, to nie rozumiem twojego problemu z PKP. Oni też chcą jak najtaniej i to jest błąd, nie zachowuj się jak PKP, czasami dla własnej wygody lepiej wydać 10pln więcej.
@bahanadala: Wiedziałem, że jakiś ustawiator mojego życia jeszcze się znajdzie. Odpowiem na ostatnią zaczepkę. Nie zawiozłem mamy do miasta oddalonego o 35km, ponieważ najnormalniej w świecie miałem inne plany. Czy to jest wystarczająco jasne czy chcesz szczegółowy plan mojego czwartkowego wieczoru?
Jak nie rozumiesz istoty tego wykopu to ja Ci go już bardziej wytłumaczyć nie mogę.
Komentarze (66)
najlepsze
Niemieccy inwestorzy chcieli przejąć PKP ale nieee bo
DOTACJE.
Np. Deutsche Bahn bezlitośnie żeruje na budżecie Niemiec, no ale Niemcy mogą sobie na to pozwolić.
Dobra, dobra i tak wiemy, że musiałeś przywieźć na sankach internet, żeby to wrzucićna wykop.
Ta Arriva to jeden wielki przekręt.
1. Jak zima zaatakowała ostatnio to nie jeździła połowa składów
2. Nie są rentowni - dopłaca do nich urząd marszałkowski, do PKP też dopłacał, ale w waszym przekonaniu tylko PKP jest be. W ogóle ktoś powinien trafić za kraty za finansowanie kolei.
3. Jak zaczynali działalność to większość pociągów nie jeździła, bo nie mieli wystarczającej ilości składów
Ważne telefony dla mieszkańców Wielkopolski, warto mieć w komórce:
- PKP Informacja: 616-333-316
- PKP Intercity Zakład Zachodni: 616-331-847, 616-335-308
- PKP PR Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych: 616-335-780
Jeśli znamy przewoźnika, to dzwonimy bezpośrednio do spółki (IC/PR).
Zastanawia mnie jedno - dlaczego nie zawiozłeś mamy samochodem do miasta ? Jeśli chodzi o koszty, to nie rozumiem twojego problemu z PKP. Oni też chcą jak najtaniej i to jest błąd, nie zachowuj się jak PKP, czasami dla własnej wygody lepiej wydać 10pln więcej.
Jak nie rozumiesz istoty tego wykopu to ja Ci go już bardziej wytłumaczyć nie mogę.
Pozdrawiam Cię.