Faktem jest to, że większość ofert i telefonów w ofertach jest bardzo nieopłacalna u każdego z operatorów. A niestety z racji lenistwa konsumentów popularność ofert nie spada - wierzą w ślepo w to co zaoferuje konsultant i dają się nabijać w butelkę (też pracowałem 2 lata u jednego z operatorów). Ale nie hejtuje do końca bo od tego też zdarzają się wyjątki, gdzie telefon w abo opłaca się wziąć w ofercie na
@Redrett: ale jeżeli możesz mieć fajną ofertę bez zobowiązań lub fajną ofertę, ale przez 2-3 lata nie móc jej zmienić to chyba lepiej wziąć tę bez? ;) przynajmniej dla mnie to wydaje się dość logiczne ale co kto lubi.
Nju, płacę jakieś dwie stówy raz na pół roku, nawet nie wiem kiedy jakiś rachunek mam póki nie dostanę sms-a, że jestem im coś winien. Nigdy żadnych problemów, limitu danych mi nigdy nie zabrakło (A pamiętajcie, że nju to ten zły oranż).
Co do "nowy klient ważniejszy niż stały klient"... bzdura. Liczy się po prostu klient. Dostajesz gorszą ofertę niż nowy klient? No problem, powiedz konsultantowi, że szkoda i pójdziesz do konkurencji.
Oczywiście bije po uszach wymianie co kilka zadań nazw Viking....
A wracając do tematu. Ja potrzebuje telefon+ internet stacjonarny. Światłowodu od 3 lat doprosić się nie mogę, a kilka razy w salonie słyszałem mamy plany robić u pana. Mam Orange i jakoś nie było więcej problemów jak u innych operatorów. Telefon kupiłem sam jaki chciałem.
A i z wirtualnego operatora za nic nie idzie się dodzwonić, ale jak napisałem, że jestem zainteresowany
Mnie zdecydowanie denerwuje w tej reklamie ta muzyczka rodem z "Trudnych spraw" w tle. Dość perfidnej reklamie, ale zwracającej uwagę na pewne problemy, o których ja np. nie wiedziałem lub wiedziałem, ale nie przykładałem do nich wystarczającej uwagi. Raczej na pewno nie skorzystam z "Wikingów", ale temat mnie zainteresował.
Nie od dziś wiadomo, że najbardziej liczy się sprzedaż wiązana. Nie liczy się produkt, ale dalsze zobowiązania, czyli abonament, ubezpieczenie, ekstra gwarancja, itp.
@bajlando: W sklepach z elektroniką szczególnie. Szybka na smartfona z usługą naklejenia, przedłużona gwarancja, etui i ubezpieczenie dodatkowe. Masakra
@lukaszskalba: Ja rozumiem, że to jego/jej praca, ale dziękuje i ktoś mi nawija od nowa jak zdarta płyta... A jak idziesz o coś konkretnie zapytać - to nie mój dział, nie wiem czy na stanie jest itd.
@Sail_and_boats: Wyżej ktoś napisał o ofercie na kartę, gdzie tylko do Play ma darmowe rozmowy, a SMS ma płatne. Czyli nie u każdego operatora jest jak piszesz czyli ogranicza to tę wychwalaną wolność wyboru ;) Naprawdę dla zaoszczędzenia 10zł nie zależy na tej "wolności" wyboru operatora tym bardziej, że tak jak pisałem - w ciągu kilkunastu lat tylko raz miałem potrzebę go zmienić. Powód był dość banalny - przeprowadzka i kłopoty
Komentarze (71)
najlepsze
Co do "nowy klient ważniejszy niż stały klient"... bzdura. Liczy się po prostu klient. Dostajesz gorszą ofertę niż nowy klient? No problem, powiedz konsultantowi, że szkoda i pójdziesz do konkurencji.
A wracając do tematu. Ja potrzebuje telefon+ internet stacjonarny. Światłowodu od 3 lat doprosić się nie mogę, a kilka razy w salonie słyszałem mamy plany robić u pana.
Mam Orange i jakoś nie było więcej problemów jak u innych operatorów. Telefon kupiłem sam jaki chciałem.
A i z wirtualnego operatora za nic nie idzie się dodzwonić, ale jak napisałem, że jestem zainteresowany
Przecież to jest oczywiste że lepiej kupić w necie!
A jak idziesz o coś konkretnie zapytać - to nie mój dział, nie wiem czy na stanie jest itd.
Naprawdę dla zaoszczędzenia 10zł nie zależy na tej "wolności" wyboru operatora tym bardziej, że tak jak pisałem - w ciągu kilkunastu lat tylko raz miałem potrzebę go zmienić. Powód był dość banalny - przeprowadzka i kłopoty
https://drive.google.com/file/d/1wTRENPirHx9ZgyKj4oeKP2A-eaSYKn-e/view?usp=sharing