Niemiec opisał swoje dwa lata z Teslą X. Nerwy i 31 wizyt w warsztacie
Wiele mówi się o nie najlepszej jakości kalifornijskich samochodów elektrycznych, ale Ingo Dellnitz i jego historia zamieszczona w "Bildzie" przebija wiele.
motohigh z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 128
Komentarze (128)
najlepsze
,,po kolejnych wizytach należało wymienić klimatyzację, wały napędowe czy mocowania silnika". Serio? To jest przeklejone z google tłumacza? Gdzie tam są wały napędowe?
Finalnie auto naprawiono, zmieniając mocowanie silnika na nowe, i co? I wtedy ni z dupy ni z pitruchy wjeżdża tekst, ,,ale autopilot wciąż hamuje bez powodu!"
To jest wysryw a nie artykuł.
A to co? Na wykopie pełno takich historii z innych marek i jakoś natychmiastowych, ani jakichkolwiek innych ciosów nie ma. Ten artykuł jest jakiś tendencyjny.
Jakby mnie było
Niemiecka gazeta z niemieckim kapitałem musi jakoś obrzydzic konkurencyjna motoryzację, żeby rodzime firmy się lepiej sprzedawały i zarabiały jeszcze lepsza kase.
U nich to jest normalne
Tam no w tekstach zawsze wygrywają np opony niemieckich marek, a inne goodyeary czy Pirelli zawsze muszą być z tyłu.
@badylord: To akurat nie jest prawdą. VW jest drugą po Tesli marką najbardziej zaawansowaną i zaangażowaną w EV. Jako jedyna firma ze "starej motoryzacji" intensywnie rozwija EV.
Golfy i up'y to były prototypowe konwersje IC na EV. Ale oni od roku mają kompletnie
@Akuset: Fotowoltaika w Polsce to 5% Chyba nie jesteś świadoma ile prądu potrzeba do jednorazowego naładowania baterii w Tesli...
Jeżdżę od 20 lat bmw i poza pierdołami nic się nie dzieje, moim przekleństwem jest perfekcjonizm. A jak sam napisałeś, 5 letnie auto zawsze będzie miało coś do zrobienia. W moim przypadku, ryska na cupholderze. Kupuję 5 letnie, bo uważam kupno nowego za nonsens z wielu powodów. O auto trzeba przede wszystkim dbać na bieżąco.
1.Wymiana rozrządu przy 170 tys + uszczelniacze zaworowe (brał olej bez zdejmowania głowicy uszczelnienie wału ,pompy vacum, vanosów zregenerowany wariator Valvetronic po tym zabiegu była robiona kompresja 14 bar na każdym z cylindrów, ogólnie cała góra była zrobiona jeśli chodzi o uszczelnienie to pokrywa zaworów masa tych