Chargeback zachorował na koronawirusa. Część banków nie uznaje reklamacji
Ulubiona procedura wielu konsumentów staje się coraz mniej wydajna. Część banków nie uznaje reklamacji, gdy sprzedawca zaneguje stanowisko posiadacza karty. Banki nie chcą rozstrzygać spraw związanych z lockdownem gospodarki.
aswalt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 75
Komentarze (75)
najlepsze
U mnie akurat po lekkich przepychankach z bankiem Visa w końcu oddała kasę. Nie wiem czy linia lotnicza w ogóle im odpowiedziała bo nadal mogę na jej stronie zawnioskować o voucher. xD
Usługodawca zwrócił voucher w zamian za bilet, dlatego reklamacja została odrzucona.
Bank nie jest od tego aby rozstrzygać czy przepisy danego kraju wprowadzone na czas epidemii pozwalają zwrócić środki w postaci vouchera na usługę w innym terminie czy nie.
Chargeback jest po to aby chronić przed oszustami lub bankructwem firmy której zapłacono.
Przewoźnik nie zrealizował usługi nie ze swojej winy i proponuje w zamian usługę w innym terminie - czyli
U nas przewoźnik powinien oddać kasę - ale są kraje że może dać voucher.
Miałem podobną - niemal równie kuriozalną sytuacją z wypożyczalnią samochodów w Izraelu.
W szczytowym momencie #!$%@? mnie na ponad 2k USD (+ kolejne kilkaset USD kosztów przewalutowywania pomiędzy złotym, dolarem i szeklą), po czym - po kolejnych reklamach, odwołaniach i tym podobnych - oddawali po kawałku.
W sumie bujałem się z tym ponad pół roku.
że nawet przydała się sytuacja i paradoks do badania zjawisk kwatnowych
facet z Niemiec tak sobie zamówił nocleg z rok wcześniej (sezon wcześniej) i trzymał jakby wirusa nie było, przez przypadek odkryliśmy takie zlecenie...
i zaraz kontakt do bookingu bo te ch..je nie podali jego danych, a facecik że mu znajdą inny obiekt !!! mówimy
Zamiast pokazać się teraz z dobrej strony i zadbać o pozytywny wizerunek i zadowolenie klientów to mamy takie kwiatki w stylu - Nie oddamy panu kasy i co nam pan zrobi?
Do tego gratuluje bankowi - straci klientów za szukanie kruczków tylko po to, aby stanąć po stronie nieuczciwej firmy.
Co pokazuje właśnie takie podejście jak mamy obecnie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Na szczęście sam Ryanair ostatecznie zwrócił mi pieniądze
Komentarz usunięty przez moderatora