Czemu kupowanie dysku SSD w Komputroniku to zły pomysł
![Czemu kupowanie dysku SSD w Komputroniku to zły pomysł](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1592234047XdAIhUV5NkZMIYfmyzqePY,w300h194.jpg)
Czołem Mircy. Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami moją historią zakupów w Komputroniku. Może ktoś się zaśmieje albo zapłacze wraz ze mną.
![613_07](https://wykop.pl/cdn/c3397992/613_07_Tcietm7q9b,q52.jpg)
- #
- #
- #
- 174
- Odpowiedz
Czołem Mircy. Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami moją historią zakupów w Komputroniku. Może ktoś się zaśmieje albo zapłacze wraz ze mną.
Czołem Mircy,
Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami moją historią zakupów w Komputroniku.
Kupiłem na Allegro dysk SSD OWC Aura N - jak się okazało od konta zarządzanego przez Komputronik. Dysk popracował kilka dni po czym komputer zaczął się resetować w niespodziewanych momentach. Kilka dni zajęły mi próby reinstalacji systemu, ponownego wkładania dysku do komputera, w końcu trafiłem na artykuł w którym sam producent przyznaje, że z tymi dyskami to trochę nie halo i że nie mają na to żadnej sensownej rady poza wyłączaniem funkcji usypiania - w laptopie (ʘ‿ʘ)
No to piszemy do komputronika o rękojmię i zwrot kosztów / wymianę sprzętu na sprawny model.
Na samym początku dostałem od nich odpowiedź że już minęło 21 dni wymienione w aukcji więc o żadnym zwrocie nie może być mowy. Następnie popędzeni paragrafami z KC (rękojmia umożliwia odstąpienie od umowy) skierowali mnie na swój adres e-mail. Tam poproszono mnie o spakowanie dysku i wysłanie kurierem. Na odpowiedź serwisu czekałem ponad tydzień od doręczenia przesyłki "bo na serwisie teraz nie mają czasu paczek odbierać". W końcu po kilku monitach dostałem odpowiedź.
I to po tej odpowiedzi stwierdziłem że muszę się tym z szerszym gronem podzielić:
W tłumaczeniu na język polski: "nie oddamy Ci pieniędzy ani dysku bo to by było za drogie, bo nie będziemy w stanie znaleźć nikogo komu udałoby się opchnąć uszkodzony dysk w cenie nowego, sprawnego".
UOKiK już poinformowany, czekam na odpowiedź od sklepu. Tymczasem zakupy w Komputroniku mogę serdecznie odradzić.
Od ponad miesiąca nie mam działającego komputera i całą pracę wykonuję na tablecie.
Dziękuję Pan Komputronik.
Czy to ja jestem wariatem?
Komentarze (174)
najlepsze
Dokładnie tak. Przy zgłoszeniu najlepiej podać dwa warianty - wymiana/zwrot kasy lub naprawa. Miałem podobnie przy okazji reklamacji jakiejś zabawki ze Smyka. Odmówili zwrotu kasy, więc napisałem, że żądam naprawy. I tak dostałem kasę z powrotem bo naprawa była nieopłacalna. To jest tylko granie na czas.
https://www.crn.pl/aktualnosci/komputronik-pod-parasolem-sanacji
Ten zakup można porównać do zakupu domu na terenie zalewowym i mieć potem pretensje... nie tędy droga...
Zakop.
Widzę że ktoś już o tym napomknął. OP robisz gównoburzę z niczego -ergo jesteś prawdopodobnie głupi. A jeszcze głupsi są idioci co to wykopują xD
@H4v3n: Tu się zgadzam. Ja towary zamówione online odbierałem u nich w punkcie, nie było nigdy problemu, Jeśli było coś większego mogłem sobie sprawdzić czy wszystko ok. A ceny w niektórych przypadkach mieli dość atrakcyjne w stosunku do innych sieciówek.
@tomasz-es: Ale Ty tu nie masz racji.