Nie płać do pierwszego miliona - Unreal Engine z nowymi zasadami
Firma Epic Games zmieniła warunki licencji Unreal Engine. Od teraz twórcy mogš wykorzystywać ten silnik w celach komercyjnych bezpłatnie do czasu uzyskania miliona dolarów przychodu brutto z gier stworzonych na bazie tej technologii.
xandra z- #
- #
- #
- #
- 88
Komentarze (88)
najlepsze
@RoyKeane:
40% Epic-a mają. Więc jeszcze nie pora na nazywanie Epica chińskim.
Napisałem "na poważnie" w cudzysłowie, bo chociaż teoretycznie to było na
I tak naprawdę, o ile byłem wtedy bardzo biedny, o tyle akurat to byłem gotów zrobić za darmo. Właśnie po to, aby móc się potem chwalić, że rozmawiałem z taaakim gościem jak (przynajmniej formalnie) równy z równym :)
Ale dla mnie Jest w kolejności: Mechanika - tematyka -Wykreowany świat - grafika - fabuła.