Artykuł z 2018 r.. od tamtej pory trochę się zmieniło (m.in mol,nyk polaczyli sie w ONE). Parę lat wcześniej UASC zostało kupione przez Hapag Lloyd. Fuzje i alianse wiec podmiotow liczących się globalnie (i będących konkurencyjnymi) jest co raz mniej . W tej chwili msc , maersk , cma, one i hapag.
@Razdwatri: wg mnie yml, oocl i cosco mało maja do zgarnięcia z tortu. Ok serwis na azje ale one tez tam daje radę. Jest co prawda jesCze evergreen ktory wygrywa u spedytorow bo nie pcha sie w ląd - ale tez nie trzyma sprzętu w głębi ladu a tylko w portach. Tak czy inaczej jak juz wspominali powyżej, to zadna tragedia tylko dobrze zbilansowana branża
@Mehow115: COSCO ma też dobrze rozbudowany serwis transatlantycki. Co do Yang Minga, ostatnio się z kolei pozytywnie nimi zaskakuję na kierunkach Bliski Wschód/Indie. Customer Support jest nieco lipny, ale praktycznie zawsze mają miejsce i to w znośnych stawkach.
Komentarze (59)
najlepsze
Tytuł:9 dużych armatorów kontenerowych