Czy to oznacza koniec z przeciętym ciałem w grach na pochylni? Początek realistycznych animacji poruszania sie bez motion capture? Może czas odświeżyć serie filmów o dinozaurach, bo tam ogony zawsze się poruszają jakoś niemrawo.
Za-subskrybowałem ten kanał miesiące temu i miałem się w końcu zabrać za oglądanie, ale zawsze coś innego znajdę. Ale ogólnie jest mega. Co tam pokazują to normalnie magia.
Dlatego głosuję na PiS, dotują naukę i dzięki temu mamy tak realistyczne symulacje. Nie dziwi was, że za PO nie było tak realistycznych symulacji? Czas się wreszcie obudzić!
Komentarze (21)
najlepsze
@AlekGames: Z tego co wiem to już w GTA IV były ragdolle animowane w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem fizyki i przeszkód terenowych. Coraz częściej używa się do tego "imitation learning" gdzie kontroler uczy się ruchów przez naśladowanie motion capture.