Myślałem, że to już oczywistość a nie jakaś prawda objawiona. Im droższy samochód tym mniejszy siusiak a to trzeba sobie rekompensować buractwem na drodze i w życiu.
@TurboBrajanusz: "Stać" nie jest tutaj żadną wytyczną czy przeszkodą. Mało to rycerzy ortalionu w swoich nienajnowszych bolidach, gdzie w przypadku nagłej awarii muszą brać kredyt "chwilówkę" żeby to polepić? ( ͡°͜ʖ͡°) Jeszcze merc jak merc, ale bejce to w większości trupy. Żeby coś dobrego kupić z rynku wtórnego to trzeba mieć szczęście. Nie piszę tutaj o nowych samochodach bo tutaj to już w ogóle
To raczej proste do wytłumaczenia. Niemcy oferują swoje modele w szerokiej gamie silników i wyposażenia od totalnych bieda wersji po jakieś szybkie i luksusowe Audi RS, Mercedes AMG lub BMW M. Teoretycznie kierowca Audi RS4 ogołoconego ze wszystkiego i kierowca najwolniejszego Audi A4 ogołoconego z luksusów jeżdżą tym samym modelem. Ten pierwszy faktycznie jedzie autem premium, a ten drugi tylko złomem do samomasturbacji.
@taatatko: mi chodzi o wersje amg, a nie pakiety stylistyczne. Ale nawet ten 2 litrowy diesel z pakietem amg mimo wszystko dalej będzie premium w porównaniu do tańszych marek, bo jakość wykonania, wyposażenie w standardzie etc. będzie zazwyczaj wyższe
( taka ciekawostka: był chyba tylko jeden diesel amg - c30 cdi amg w203)
Komentarze (203)
najlepsze
Jeszcze merc jak merc, ale bejce to w większości trupy. Żeby coś dobrego kupić z rynku wtórnego to trzeba mieć szczęście. Nie piszę tutaj o nowych samochodach bo tutaj to już w ogóle
Stare ale jare?
@NVX78: trudno ogołocić rs, emki czy amg, a praktycznie to niemożliwe
Ale nawet ten 2 litrowy diesel z pakietem amg mimo wszystko dalej będzie premium w porównaniu do tańszych marek, bo jakość wykonania, wyposażenie w standardzie etc. będzie zazwyczaj wyższe
( taka ciekawostka: był chyba tylko jeden diesel amg - c30 cdi amg w203)
B-ardzo
U-czciwy
C-złowiek
jednym słowem pierdzielenie. Jeśli istnieje jakakolwiek korelacja, to nie znaczy, że przekłada się ona na całą grupę.