Porada roku na oficjalnym forum UPC
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z- #
- #
- #
- #
- 355
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z
Komentarze (355)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wątek jest tutaj:
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/temat-byl-juz-na-forum-ale-problem-nie-zniknal/td-p/38108/page/7
@kurlapejter
@besmart93
@buczkog
@commonsense
- prędkość minimalna
- prędkość "zwykle dostępna"
- prędkość maksymalna
Dodatkowo dla heavy userow sprawdzić dostępnymi narzędziami przez jakie węzły dany operator przechodzi i czy mają jakieś "wąskie gardło"
@eragonn14: Nie. W umowie jest prędkość maksymalna, zwykle dostępna i prędkość minimalna.
Gdyby było tak jak piszesz, to każdy dostawca mógłby dowolnie, bezkarnie ruchać klientów, bez względu na pakiet, za który płacą. Po to kupujesz 500MB, żeby mieć parametry lepsze, niż ktoś, kto kupił 300MB,
Chcesz
Niby tak, ale jednak nie do końca.
Klient płaci za 500 a na jednym screenie ma 80, jeżeli nie widzisz tu problemu to cóż...
Ten drugi cymbał mógł jeszcze wspomnieć że Polacy powinni się cieszyć, że dostają od januszy biznesu 2500 zł ,bo w Afryce dzieci głodują , co za dziecinna analogia .