Porada roku na oficjalnym forum UPC
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z- #
- #
- #
- #
- 355
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z
Komentarze (355)
najlepsze
**Tytan Pan_Abonent**
ad 1 nie wycofuje sie ze swoich slow ze dla uzytkownika internetu wylapanie roznicy miedzy 350 a 500 jest niemozliwe
sprawdzanie tego co chwile to jakis absurd
MarcinONY
Ekspert
Ja Cię całkowicie rozumiem i mnie wyjaśniać tutaj nic nie musisz.
Mogłeś tylko napisać to w tamtym wątku w sposób "łopatologiczny" aby każdy zrozumiał o co Ci
Ja widzę różnicę między 350 a 500Mb/s w prędkości pobierania np.
Odpisali, że zgodnie z umową tylko całkowity brak internetu sprawia, że można uzyskać zwrot, ale ostatecznie zdecydowali się mi oddać tą kwotę.
nie myślałem że dożyje czasów że będę miał net szybszy niż transfer na LAN party za czopke śliwek ( ͡° ͜ʖ ͡°)