Porada roku na oficjalnym forum UPC
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z- #
- #
- #
- #
- 355
Klient skarży się na oficjalnym forum UPC na zwalniający w godzinach szczytu internet. Jaką dostaje odpowiedź od współpracownika operatora?
drozdzyca_i_grzybica_pochwy z
Komentarze (355)
najlepsze
Jeśli chcesz mieć gwarantowane 500 to tylko bez overbookingu, które jest stosunkowo droższe, i którego konsumentom się nie proponuje. Więc nie pisz bzdur.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale z drugiej strony boli mnie dupka, bo oni tu kłócą się o 350 vs 500, a ja chciałbym chociaż mieć możliwość wyboru takiego UPC, podczas gdy jestem skazany wyłącznie na kable od Orange i nie ma dnia, żeby internet mi nie lagował i nie gubił pakietów.
( ͡° ʖ̯ ͡°
Ale pracownik upc przesadził w drugą stronę. 60 mb/s to jest zdecydowanie za mało, jeśli ktoś płaci za internet 500 mb/s. Za takie odpowiedzi to chyba powinien zostać odsunięty od tej roboty bo tylko szkodzi firmie.
A ogólnie to dobrze że nie ma wymogu by była zachowana 100% stała
@Abomination: Kłamią czy klient nie zapoznaje się z umową? Zaden operator nie zapewni przepustowsci na serwery spoza swojej sieci, przeciez nie kontroluje sieci oraz urzadzen innych firm.
"Debil nie wie, że jest debil"?
Minus - nieco mniejszy zasięg.
2.4GHz, komputer pamiętający czasy XP.
Panie, to wolno działa( ͡º ͜ʖ͡º)