przecież to jest informacja nieprawdziwa, jeden gość mówi o koszcie przekopu 880mln+, bo coś tam opowiada że ceny materiałów rosną (co pewnie jest prawdą), a drugi gość opowiada o tym że cełość inwestycji, czyli przekop plus reszta (co dokładnie to już nam dziennikarz nie przybliżył) będzie kosztować te 2mld
a drugi gość opowiada o tym że cełość inwestycji, czyli przekop plus reszta (co dokładnie to już nam dziennikarz nie przybliżył) będzie kosztować te 2mld
@stan-tookie-1: No tak, to rzeczywiście różnica. Ta reszta, to jest to, co chłopaki zaangażowane w projekt przytulą na boku.
I taki jest ten wasz #!$%@? pis. Populizm, robienie szumu medialnego a na końcu wszystko okazuje się kłamstwem. PRL-bis. Nieswoje się łatwo wydaje, zwłaszcza w roku wyborów. Oby ktoś tych #!$%@?ńców wywiózł na taczkach, bo rozpoczynające się spowolnienie gospodarcze nie wróży nic dobrego przy takim poziomie rozrzutności.
Pseudo ekolodzy walczą z przekopem Mierzei Wiślanej, a tym czasem po Rosyjskiej stronie Zalewu Wiślanego rosjanie biorą się za budowę portu głębinowego i tam ekolodzy nie widzą żadnego problemu?
Zastanówcie się chwilę choćby przez pryzmat tego jak bardzo Niemcy i Ruscy nie chcą dopuścić do przekopu mierzei. To nie chodzi o jakieś ekologiczne sprawy, bo to mają gdzieś. Chodzi o konkurencję w śródlądowym transporcie towarów, który od zawsze wpływał na koszty towarów, koszty produkcji, a więc ogólnie gospodarkę kraju. W Polsce mamy słabo rozwiniętą żeglugę śródlądową. Dzięki temu połączeniu poprawi się transport towarów ze wschodu Europy, Gdańsk nie daje już rady
@matumarek: Kanał ma mieć 5 metrów głebokości. Czy to oznacza, że będą mogły z niego korzystać statki o zanurzeniu nie większym niż 4 - 4,5 m? Jeśli tak, to szału nie ma. Warto również dodać, że średnia głębokość Zalewu Wiślanego to, uwaga, 3 metry. Marnie to widzę. W sytuacji gdy nasza kolej mocno odstaje od francuskiej, czy niemieckiej, autostrada na wschód od Warszawy raczej nie zostanie ukończona przed końcem drugiej
Komentarze (261)
najlepsze
źródło: comment_qk0dtVptvW95Kl6km9R2ZNBiwfby9n45.jpg
Pobierzhttps://superbiz.se.pl/wiadomosci/gigantyczne-zloza-bursztynu-pod-mierzeja-wislana-ministerstwo-ma-tajne-dane-aa-hZMH-kRud-nxqe.html
Znaleziono 1/500 tego:
https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,24788152,bursztyn-z-mierzei-mial-pokryc-koszty-przekopu-a-wart-jest.html
Przekop
źródło: comment_o3xTfAggO79ZCfqsvJdFSXVBKTspphWu.jpg
Pobierz@stan-tookie-1: No tak, to rzeczywiście różnica. Ta reszta, to jest to, co chłopaki zaangażowane w projekt przytulą na boku.
Kanał ma mieć 5 metrów głebokości. Czy to oznacza, że będą mogły z niego korzystać statki o zanurzeniu nie większym niż 4 - 4,5 m? Jeśli tak, to szału nie ma. Warto również dodać, że średnia głębokość Zalewu Wiślanego to, uwaga, 3 metry. Marnie to widzę.
W sytuacji gdy nasza kolej mocno odstaje od francuskiej, czy niemieckiej, autostrada na wschód od Warszawy raczej nie zostanie ukończona przed końcem drugiej