@Norskee: jeździłem xm i C5 ostania dużo i nie potwierdzam. W xm to w ogóle były grosze. Wymiana lhm za 80zl co 60tys km to nie żaden dramat. Regeneracja gruchy 200. W C5 drożej niby ale przez 200tys nic nie robilem. I porównując do auta podobnej klasy i poziomie komfortu to jest tanio. Chyba, że porownujesz do jakiegos miejskiego auta to drogo. Miałem też alfy 156 i 159 i nie narzekalem
Miałem AXa ale jadąc z żoną na wakacje zostawiłem mojej mamie cytrynę a sami wzięliśmy jej Pandę. Podczas naszego urlopu mama władowała się pod tramwaj i auto musiałem sprzedać za 100 PLN. Ale dzięki temu jej Panda przetrwała :) To było jakieś 11-12 lat temu
Świetny samochód aż się prosi żeby zrobić nim test łosia na autostradzie jadąc pod prąd wstępując po drodze na stację paliw orlen po hot-doga z parówką i odebrać zdrapkę ze zdięciem wspaniałego polskiego rajdowca i mistrza formuły pierwszej.
@aleksiej-trexlebov: pół miliona to jakiś wyczyn? Może te mniejsze turbione jednostki 1.2td, 1.3 jtd czy inne wytwory będą wymagać poważnego remontu między 300-400k ale każda inna jednostka w bardziej sensownym rozmiarze... To nie jest wyczyn, niezależnie czy to Francuz czy Niemiec. Chociaż nie ma się czemu dziwić bo pojęcie ludzi o wytrzymałości silników jest kształtowane przez handlarzy dla których każde auto ma w okolicach 200k nalotu.
Komentarze (108)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.wykop.pl/link/5239151/zatrwazajace-statystyki-w-2019-r-na-przejsciach-dla-pieszych-zginelo-190-osob/#comment-71322315
Komentarz usunięty przez moderatora
Chociaż nie ma się czemu dziwić bo pojęcie ludzi o wytrzymałości silników jest kształtowane przez handlarzy dla których każde auto ma w okolicach 200k nalotu.