Zostało 7 lat. Jak tej mafii włoskiej przedłużą koncesję, to będzie to najdroższy odcinek w galaktyce. Od początku są remonty i utrudnienia, więc te 7 lat nic kompletnie nie zmieni, a byłoby wspaniale dożyć, jak prawdziwie pancernego Emilka wypieprzają (pancerny Banaś to przy nim jest zupełnie mientki )
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: a wiesz dlaczego? Remonty to utrudnienia w ruchu, a utrudnienia w ruchu to mniejszy ruch. A mniejszy ruch oznacza, że nie przekroczy się limitów od których wymaga się budowy kolejnego pasa. Przynajmniej taką hipotezę słyszałem i ma ona sens: bo ruch jest duży na tyle, by się obłowić, ale nie na tyle, by trzeba było inwestować.
@Pawcio_Racoon: Bardziej #!$%@?ć zarządzania A4 juz chyba sie nie da. Obnizyc cene, zbudowac 3 pas i wszystkim sie bedzie lepiej żyć. Przynajmniej przez Olkusz nie trzeba bedzie jezdzic. Na Wrocław jest chyba państwowa w całości i jest lepiej
@tajek: tak właśnie jest i sterując przepustowością nikt mnie wymusi na nich budowy trzeciego pasa. Teraz koniec jest bliski to się szykują bo inaczej zaczną się remonty dróg równoległych.
@tajek: czym droższe opłaty na bramkach tym bardziej obniżają przepustowość żeby za dużo się nie korkowało, żeby nie trzeba było budować 3 pasa. A wysokie opłaty rekompensują im mniejsza liczbę aut.
Czyżby Stalexport bał się że Adamczyk nie zgodzi się na przedłużenie koncesji i dlatego ten "szantażyk"? Ten trzeci pas to powinien być wybudowany już dawno temu - wtedy nie byłoby takiej dyskusji że muszą mieć czas na zwrot kosztów tej inwestycji. A tak w ogóle ten odcinek autostrady powinien być bezpłatny, to by spowodowało lepszy rozwój miast pomiędzy Krakowem a Katowicami (jak i obydwu aglomeracji), a także zmniejszenie korków na obwodnicy Krakowa
@elim: Dokładnie, szczególnie zapisy w umowie o zakazie budowy/rozbudowy konkurencyjnych dróg to jest coś, za co ktoś powinien odpowiedzieć przed sądem. Gdy taka droga powstanie lub zostanie wyremontowana, państwo musi płacić spółce kary/odszkodowania. Przecież to jest jakaś paranoja! Utrudnia to bardzo mieszkańcom Olkusza, Zawiercia i Krzeszowic dojazdy do Krakowa. Na odcinku Olkusz-Kraków w godzinach szczytu można jechać nawet 1,5h a to jest tylko 40km... Napewno mniejsze miasta miałyby większą szansę na
Mam nadzieję, że przyjdzie kiedyś taką władza, która weźmie za ryj całą tę szajkę od A4 Katowice-Kraków, bo to jest jakiś żart co tam się wyprawia. Płacenie 40zl za 60km, z czego zawsze jakaś część jest remontowana i jeszcze korki na bramkach... I tak jest od zawsze...
@Ranger: każdy chce żyć, jakby tylko w głowie jakiegoś polityka zawitałaby myśl o rozwaleniu tej mafii, to mu mafia popełni samobójstwo. Tutaj są za duże pieniądze w grze i ciepłe stoliki by to bezkrwawo oddać
@Aradan: Ktoś powinien naprawdę odpowiedzieć za to przed sądem, przede wszystkim politycy i osoby które podpisywały tą umowę. Szczerze powiedziawszy - przede wszystkim przez punkty o zakazie budowy konkurecyjnych dróg oraz rozbudowy istniejących spowodowali spowolnienie rozwoju całego regionu...
Komentarze (133)
najlepsze
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: a wiesz dlaczego? Remonty to utrudnienia w ruchu, a utrudnienia w ruchu to mniejszy ruch. A mniejszy ruch oznacza, że nie przekroczy się limitów od których wymaga się budowy kolejnego pasa. Przynajmniej taką hipotezę słyszałem i ma ona sens: bo ruch jest duży na tyle, by się obłowić, ale nie na tyle, by trzeba było inwestować.
A jak się ma do tego trzeci pas?
Komentarz usunięty przez moderatora
Teraz koniec jest bliski to się szykują bo inaczej zaczną się remonty dróg równoległych.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
A tak w ogóle ten odcinek autostrady powinien być bezpłatny, to by spowodowało lepszy rozwój miast pomiędzy Krakowem a Katowicami (jak i obydwu aglomeracji), a także zmniejszenie korków na obwodnicy Krakowa
@Ranger: Marzyć można. Marzenia są akurat za darmo. Będzie po staremu. Przykro mi.
źródło: comment_6S9IjzRyJ8LihWs8Uow5mTEuvz6gaD1N.jpg
Pobierzźródło: comment_EmvFeN3YK18PcM12uAQWk2Cd9IuXWONM.jpg
Pobierz