Media Markt anuluje zamówienie z Black Friday, tłumacząc się niedostępnością...
i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że produkt na stronie jest dostępny, z możliwością odbioru w godzinę i wysyłki do 24h!
Maciej89 z- #
- #
- #
- #
- #
- 299
- Odpowiedz
i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że produkt na stronie jest dostępny, z możliwością odbioru w godzinę i wysyłki do 24h!
Maciej89 zKurz po aferze z OnePlus i NTT System jeszcze nie opadł, a Media Markt już postanowił wysunąć się na pozycję lidera w bzdurnych tłumaczeniach "dlaczego nie zrealizujemy twojego zamówienia".
W ramach Black Friday kupiłem w MediaMarkt ekspres do kawy DE LONGHI ECAM 25.462.B w promocyjnej cenie 1899zł.
Dzisiaj otrzymałem maila z informacją o anulowaniu zamówienia w związku z niedostępnością towaru. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że na stronie chwalą się dostępnością towaru w 24h i możliwością odbioru w godzinę:
Źródło: https://mediamarkt.pl/agd-male...
Co ważne - produkt był dostępny w promocji aż do poniedziałku.
Wiadomość o braku dostępności:
Co można z tym zrobić? Poza przytaknięciem na anulowanie zamówienia?
Komentarze (299)
najlepsze
Omijam szerokim łukiem sklepy z obu marek.
Zamawiam dysk, ma być na koniec tygodnia.
W panelu data dostarczenia piątek, ew. sobota - ok.
Mija piątek- nic.
Mija sobota - 23:59:59 termin przesunięty na następny tydzień. Mail o hehe opóźnieniu.
Następny tydzień, to samo xD Kolejny mail i termin cyk na
Powiedz, że to fejk! Proszę!
@NukeOps: Czyli spodziewać się wysypu zboża jutro rano?
Pomagałem tacie wybrać nowy telefon i wybór padł na Xiaomi Mi A3 - dla niego zupełnie wystarczający. Teraz ma, kupionego ponad 3 lata temu, jakiegoś budżetowego Huawei'a (nie pamiętam teraz modelu). Poszliśmy więc do MM w Magnolii we Wrocławiu, żeby go zobaczył na żywo i podjął ostateczną decyzję. Telefon się spodobał i nawet był akurat w dobrej cenie, nawet kilka dyszek niższej niż na Allegro. No to informuję pana z obsługi - bierzemy. Pan sprawdził coś na komputerze i poinformował nas, że niestety telefonów już nie ma, został tylko ten na wystawie. Unzałem więc, że kolejnego dnia sprawdzę sytuację w MM Galeria Dominikańska i w razie czego tam kupię telefon. Sprawdziłem jeszcze na stronie internetowej jak się sprawy mają - przy odbiorze osobistym w sklepie, zamówienie gotowe do odbioru w przeciągu 55 minut - dobra nasza.
Nadszedł dzień kolejny, zrywam się na chwilę z pracy do Galerii. W MM widzę telefon na wystawie i informuję pana z obsługi - biorę. Pan od razu, bez sprawdzania niczego w systemie informuję mnie, że telefonów już nie, w ogóle to są słabe i z zeszłego roku(!?), ale w tej samej cenie jest super Huawei Mate 20 Lite. Na moje pytanie czy jest pewny, że Mi A3 to model zeszłoroczny, zmieszał się i powiedział 'że może i z tego, ale jakoś z początku'. Podziękowałem i ruszyłem do wyjścia, przez ramię słyszałem jeszcze jak kolejny chłopak, zainteresowany jakimś innym modelem Xiaomi, jest odsyłany na półkę z Huawei'ami. Obejrzałem jeszcze tego Huawei'a dla świętego spokoju - dużo większy, mniej poręczny, no i Huawei - taty już ta marka nie interesuje. Cała ta sytuacja wydała mi się mocno podejrzana.
Wróciłem
3 lata temu byłem po TV. Miałem jeden model - akurat był w sklepie. I podchodzi chłopaczek z koszulka Android z pytaniem, w czym
Co innego namawiać Cię na kupno innego sprzętu, ale co innego kłamanie na temat dostępności towaru/odmowa sprzedaży.