Oficjalne oświadczenie Komputronik S.A.
Firma Komputronik S.A pragnie z całą stanowczością zaprotestować przeciw oszczerczym i niesłusznym oskarżeniom o nieuczciwe praktyki sprzedaży oraz serwisu.
- #
- #
- #
- #
- #
- 226
Firma Komputronik S.A pragnie z całą stanowczością zaprotestować przeciw oszczerczym i niesłusznym oskarżeniom o nieuczciwe praktyki sprzedaży oraz serwisu.
Komentarze (226)
najlepsze
Sorry ich to i tak nic nie kosztuje, żeby odesłać i naprawić. A pomimo ceny "premium" mają w dupie klienta.
Trzeba było napisać, że nie było numerów seryjnych i to nie komputronik je usunął a tak to jakieś miotanie się od konfiguratora i bzdur w regulaminach do oszustw klientów. Ja mam gdzieś kto i jak ich próbuje oszukiwać. Zamówiłem zestaw
Chyba nie ma nic złego w informowaniu innych o nieetycznych i podłych zagrywkach ze strony sklepu?
Mnie Komputronik wydymał z lapkiem. Zaniosłem do serwisu, tydzień czasu miał być naprawiony. Czekałem miesiąc i jeszcze zepsuli bardziej. Posiadałem wydaną przez nich FV na której nie było nic na temat gwarancji podstawowych podzespołów jak i całego lapka. Wcześniej w momencie zakupu byłem ustnie informowany o 2 letniej gwarancji na sprzęt i jeszcze dłuższej gwarancji na niektóre podzespoły. Stwierdzili więc, że płyta asusa miała tylko roczną gwarancję (niby producent takiej
Wiedzieliście, że ta osoba zakupiła u was dokładnie ten model karty graficznej razem z resztą zestawu komputerowego, ale woleliście zrobić wszystko, żeby mu nie naprawić tej głupiej karty.
Czy naprawdę podejrzewaliście, że ten klient przyśle wam następnego dnia 100 następnych takich samych kart ze zdrapanymi numerami do naprawy?
Co Wam szkodziło przyjąć reklamację i
Pamiętam jak się mi posypał dysk od IBM-a. Niestety w... Australii. A kupiony był w Polsce. A tam nie mieli takiego modelu. Czekałem aż 3 dni na wymianę (słownie: TRZY). Dostałem list, w którym przepraszali mnie za zwłokę i wyrazili żal, że nie są w stanie dostarczyć identycznego modelu. W tej sytuacji przysłali mi... dysk dwa razy większy.
"Jak myślicie, ilu klientów i ile pieniędzy właśnie straciliście?"
lepiej tego ująć nie można było.
[a tak serio to komputronik dodał odpowiedź o plombach]
Co dopiero, kupować zestawy, dostając zbiorczą gwarancję na wszystko (nawet jak podzespoły mają od producenta dłuższą gwarancję)
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeden z punktów brzmiał mniej-więcej tak: "Zamawiając usługę "złożenie komputera w sklepie" Klient zgadza się na zabezpieczenie komputera (obudowy) w celu uniknięcia możliwych uszkodzeń sprzętu". Spytałem się co to są za
To nie uczyli Was, że jeden niezadowolony klient generuje kilkunastu kolejnych?
Właśnie do nich dołączyłem.
A robiłem zakupy w Komputroniku dość często (tablety, tusze, pady, laptopy itd.)
Wiecie co to oznacza?
A wystarczyło po prostu naprawić tą durną kartę. Widocznie przerosło to Wasze możliwości i CHĘCI.
WYKOPUJĘ by potencjalni klienci wiedzieli gdzie ich macie :/