Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami
Aż 53 proc. widzów telewizji odczuwa irytację z powodu obecności reklam - pokazuje analiza agencji Wavemaker. Wypełnienie reklamowe serwisów VOD głównych nadawców sięga już 15 proc. czasu emisji programów, a więc zbliża się do telewizyjnego. .
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 140
Komentarze (140)
najlepsze
Wydaje mi się że FILMY to obecnie margines tego co puszcza TV (chyba że "tania stacja" która stare filmy daje).
Teraz TV puszcza głównie różnego rodzaju show, czy to będzie love island, czy jaka to melodia, czy mam talent... czy nawet trudne sprawy.
To jest inne doświadczenie niż oglądanie w skupieniu filmu. Sama forma programów, z rwaną narracją, zmianami planów, osób
dajcie mi za darmo bo przeciez nikt nie traci skoro sygnal jestg juz emitaowany :D
#bekazprawakow