Gość zapewne nie jest tam pierwszy raz, w przeciwieństwie do części osób ktore tam jeździ. Wiele osób tam jedzie szybko ale i bardzo ostrożnie bo rozwalić jakieś BMW M3 stracić na tym kupę pieniędzy to KAŻDY głupi potrafi. Gość faktycznie umie jeździć ale tekst że "nie narzędzie a technika czyni z Cb zawodnika" jest tu z dupy. Gdyby to było jeszcze jakieś porfesjonalne ściganie a nie jazdy dla każdego...
@tom1988: dokładnie, jak to nie jest narzędzie to nie wiem co jest :) do szybkiej jazdy po torze trzeba dobrych opon, zawieszenia i hebli. To do czego jest wsadzone już nie ma takiego znaczenia :)
@tom1988: dokładnie, 200SX który nie wiadomo kiedy osiąga 240 km/h, gdzie większość tych M-zabawek od BMW jest zablokowana do 250 km/h XD To, że ma już swoje lata nie oznacza, że nie #!$%@?.
@ipoproblemie: Przecież przy wyższych prędkościach w nowych autach też wspomaganie masz minimalne lub zerowe. Tu bardziej chodzi o równy feedback z podwozia przy każdej prędkości.
@ipoproblemie: Testarossa też nie ma wspomagania, mimo że auta 10x tańsze od niej, z tego samego okresu miały. W sportowym aucie parkowanie w ciasnych miejskich uliczkach zwykle nie jest priorytetem. I tak, że 200SX miał dwa lusterka boczne ( ͡°͜ʖ͡°)
Z zasady wiekszosc uczestnikow tej zabawy to calkowici amatorzy. Wiec jak sie trafi koles, ktory umie jezdzic, i do tego ma calkiem niezly samochod, to wiadomo, ze wszystkich wyprzedzi. Nie nowina.
@mamut2000: Mało tego, gość ma stare auto - przerobione, ale stare - ten sam klimat co ten polak z Koenigsegga, który ścigał się przerobionymi Mazdami MX5 z super samochodami - sam twierdził, że jak rozwali, to kupi następną MX5 za gorsze, przełoży to co wartościowe ze starej i ma następne auto do ścigania się.
@damian_co_dalej: chcesz powiedzieć, że za wymianę 5m bandy przy sporym niefarcie zapłaci się tam 1,6x niemiecką minimalną krajową? To w Polsce by musieli to wymienić za 3612zł, fortuna ( ͡°͜ʖ͡°)
@Majozen Nic nie pomogą lepsze panewki gdy silnik straci ciśnienie oleju, a ten lubi to robić z zaskoczenia, pewnie ma poprawione to i owo, ale dziwi mnie brak zegarów. Chyba że ma porobione brzęczki, ale to raczej mało popularne.
@adamosx: fajnie są ułożone też pedały w tym Nissanie, gaz prawie na równi z hamulcem, ja mam głębiej gaz i dużo gorzej mi się go naciska przy hamowaniu ( ͡°ʖ̯͡°)
Komentarze (246)
najlepsze
koleś ma "złoma" do upalania, gdzie przycierka o bandę będzie go kosztować koszt karoserii ze szrotu
1991 Nissan 200SX S13
Federal 595 RSR 235/40R17
CA18DET stock internals, modified intake camshaft
GT2860RS@1.1 bar
stock transmission and shifter, EP3 shift knob
S15 helical LSD
Aftermarket intercooler, radiator and oil cooler
custom 3" exhaust and downpipe, xs manifold
Ksport coilovers with custom spring rates
Energy Suspension bushings
Modified front knuckles, DW Geomaster2 rear knuckles
deleted power steering
Skyline R33 GTST Brakes front & rear with CL RC5+
To w Polsce by musieli to wymienić za 3612zł, fortuna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Majozen
https://www.youtube.com/watch?v=5KiC03_wVjc
A co jej jest? Tzn. co wg ciebie jej jest?
@Woo15:
Oj tam, krzykliwa, no trudno.
Jak nie dogoni, to okrzyczy.