Airbus A350 – część modeli trzeba rebootować na twardo raz na 149 godzin
![Airbus A350 – część modeli trzeba rebootować na twardo raz na 149 godzin](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_UvdKajEwN05DMTyyIAyO0iP3A57euojO,w300h194.jpg)
Airbus A350 - część modeli trzeba rebootować na twardo. Maksymalnie raz na 149 godzin... Bez tego może wystąpić: "a loss of communication occurred between some avionics systems and avionics network".
![Zashi](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Zashi_p6vq2WM6NA,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 89
Komentarze (89)
najlepsze
źródło: comment_5QipkwzIRD6HsCWbpbrdP4yPlGsa9IBw.jpg
Pobierz@Gandalf_bialy:
Nieprawda! Już od najmłodszych lat wiem, że jak w samolocie skończy się paliwo, to samolot nie leci i staje. Wtedy musi podlecieć helikopter i zatankować.
Kiedyś po prostu podlatywał zwykły inny samolot jaki był w
Celem takiej redundancji jest uniknięcie błędów programowych i sprzętowych. Jest bardzo małe prawdopodobieństwo że dwa z trzech zespołów zrobią taki sam błąd.
Tak się projektuje rzeczy mission critical - zazwyczaj krytyczne częściej sterowania rakiet, odpalenia głowic
źródło: comment_mD0mDUIoFSizEdXQU1Zwo3V12EjlEB4v.jpg
Pobierzhttps://pl.wikipedia.org/wiki/Safety_Integrity_Level
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_1m0AXHNEIgFmwnArH3Ca3bDzkjHvEUvC.jpg
Pobierz