@Kernydz ja to mam nawyk, że jak gdzieś zwalniam mocno lub staje w miejscu to zostawiam odstęp z przodu i zerkam w lusterka właśnie dzięki takim filmom.. Staram się również nie jeździć pomięwdzy dwoma ciężarówkami.. Tak jak mówisz, że możesz uważać, a ktoś inny w Ciebie wjedzie, ale można zmniejszać ryzyko przez obserwacje otoczenia.
@Dyrektore: Jeżdzę mega ostrożnie, jest 50km/h mam 50km/h, sygnalizuję każdy zamiar odpowiednio wcześnie. I co... dziś jadę sobie z dziećmi prawym skrajnym pasem na Grójeckiej w stronę Hynka. Przy Triton Park je@#na ludzka k!@#wa w białym Passacie prawie wali w bok mojego samochodu, spycha z drogi na pobocze bo z--------a z jakimś innym dzbanem. Je@#$ać prądem takich s-------i!!! Ryzyko zmniejszasz tak, że ty nikomu nie jebniesz, ale inny ryzyko zwiększa.
@verul: tir się zatrzyma, uwierz, jeździłem takimi zestawami, najpierw utrzymuje ustaloną odległość w sekundach lub odległościach od poprzedniego samochodu, a jak jest za blisko to zwalnia albo hamuje i się zatrzymuje jeśli samochód przed nim stoi w miejscu
@elementyzaskoczenia: To by musial awaryjnie hamowac za kazdym razem jak pojawi sie przed nim jakikolwiek samochod. No chyba ze system jakos odroznia samochod stojacy od poruszajacego sie.
Trzymał dysrtans to trochę energii stracił nim uderzył w następny. Zastanawiam się czy stojąc tak jak on na końcu lepiej mieć zaciągnięty ręczny czy to nic nie zmieni?
@andromenda: ręczny nic nie da. o wiele bardziej się opłaca skręcić koła 45° w prawo. zawsze staram się tak robić. jest szansa na zjazd do rowu i uraz tylko szyi, zamiast być zmiażdżonym w puszce od konserw.
Nie wiem czym był zajęty koleś w tej ciężarówce, ale na drogę to on raczej przez ostatnie 7+ sek nie patrzył. Przy jednym pasie można by jeszcze jakoś tłumaczyć, że źle ocenił sytuację. Ale miał przed sobą samochody na obu pasach, a wtedy raczej nie da się źle ocenić.
Komentarze (113)
najlepsze
SUV-a
#apostrofoza